
Nowe BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupe – „piekielnie” szybkie i bezkompromisowe. Znamy ceny w Polsce!
35 lat po debiucie pierwszego BMW M3 koncern BMW prezentuje najnowszą generację sportowego samochodu w segmencie premium klasy średniej. Zobaczcie nowe BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupe, które na rynku pojawią się w marcu 2021 roku. Znamy już ceny w Polsce!
Nowe BMW M3 Limuzyna i nowe BMW M4 Coupé są w pełni nastawione na wysokie sportowe „osiągi”. BMW M3 Limuzyna i nowym BMW M4 Coupé będą dostępne z 6-biegową skrzynią manualną. BMW M3 Competition Limuzyna i BMW M4 Competition Coupé z 8-stopniową skrzynią M Steptronic. Modele Competition będą od lata 2021 po raz pierwszy oferowane z napędem na wszystkie koła M xDrive.
Sześciocylindrowy silnik rzędowy z technologią M TwinPower Turbo o wysokoobrotowej charakterystyce zapewnia moc do 510 KM i moment obrotowy do 650 Nm. W wyposażeniu standardowym znajdziemy adaptacyjny układ jezdny M z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i adaptacyjnym układem kierowniczym M Servotronic. Natomiast w wyposażeniu dodatkowym dostępne będą hamulce węglowo-ceramiczne M.
W nowych modelach będzie dosępna dynamiczna kontrola stabilności (DSC), w tym tryb M Dynamic oraz, po raz pierwszy, również zintegrowane ograniczenie poślizgu napędu i regulowana w dziesięciu stopniach kontrola trakcji M.
BMW postawiło na estetyczny wygląd zewnętrzny: duże, pionowo ustawione nerki BMW w stylistyce charakterystycznej dla modeli M, wydatne nadkola z charakterystycznymi skrzelami M, szerokie progi połączone z przednim i tylnym zderzakiem, karbonowy dach z aerodynamicznymi płetwami, spojler tylny i typowe dla M dwie pary końcówek rur wydechowych.
We wnętrzu natomiast znajdziemy fotele sportowe M i rozszerzona tapicerkę ze skóry Merino o delikatnej fakturze w standardzie, opcjonalnie z wentylacją foteli. Nowe karbonowe fotele kubełkowe M dostępne są tylko jako wyposażenie dodatkowe.
BMW zadbało też o bezpieczeństwo – w standardzie pakietów bezpieczeństwa znajdziemy Park Distance Control, ostrzeganie przed kolizją czołową i zjechaniem z pasa ruchu, wskazanie ograniczenia prędkości w standardzie.
Opcjonalnie m.in. system asystujący kierowcy Professional, w tym asystent kierowania i prowadzenia po pasie ruchu, aktywna nawigacja i asystent korytarza ratunkowego oraz asystent parkowania z asystentem cofania, rejestrator jazdy BMW i wyświetlacz BMW Head-Up ze specyficznymi wskazaniami M.
BMW Live Cockpit Professional z całkowicie cyfrowym zestawem ekranów, systemem nawigacyjnym BMW Maps i inteligentnym asystentem osobistym BMW w standardzie.
Oferowany po raz pierwszy pakiet M Race Track zmniejsza masę pojazdu o około 25 kg dzięki węglowo-ceramicznym hamulcom M, specjalnym obręczom kół M ze stopów lekkich oraz karbonowym fotelom kubełkowym M.
Ceny nowego BMW M3 rozpoczynają się od 414 900 PLN, a BMW M4 od 419 900 PLN.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
o po co się podniecać takimi burakowozami