motocaina.pl logo

Nowa Yamaha Grizzly 700 MY 2016 od września w Polsce

27 czerwca 2015
17
Napędzany zabudowanym w sztywnej ramie silnikiem o wysokim momencie obrotowym, Grizzly 700 EPS zdobył miano największego, najsolidniejszego i najbardziej uniwersalnego ATV (All Terrain Vehicle) w gamie modelowej quadów Yamaha. Jaki jest?

Yamaha Grizzly 700 EPS zdobyła ogromną popularność w świecie amatorów wypoczynku w plenerze i osób pracujących w terenie, którzy cenią sobie zdolność przewozu ładunku w ekstremalnych warunkach terenowych, czyli tam, gdzie inne pojazdy sobie nie radzą. Ten uniwersalny pojazd powstał z przeznaczeniem pokonywania najtrudniejszych szlaków przeprawowych i ekstremalnych bezdroży - na równi ze służbą w gospodarstwach rolnych, zakładach przemysłowych czy na obszarach leśnych.

Nowy Grizzly 700 EPS MY 2016 bazuje na wytrzymałości poprzednika - za sprawą nowego nadwozia, wzmocnionej jednostki napędowej, 26-calowych kół oraz zwiększonej ładowności użytkowej, ma wyznaczać nowy kanon funkcjonalności w świecie ATV.

Co nowego znajdziemy w zmodernizowanym quadzie Yamahy poza odświeżonym wyglądem? Nowy silnik DOHC o pojemności 708 cm3 i zwiększonej mocy, reflektory LED i centralną lampę halogenową „do pracy”, ogumienie 26-calowe, podwyższoną ładowność i więcej skrytek na przedmioty podręczne, nową kanapę i amortyzatory przednie oraz tylne KYB, a także  centralnie umieszczony zbiornik paliwa.

Dane techniczne i elementy wyposażenia Yamaha Grizzly 700 EPS

  • Czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności skokowej 708 cm3
  • Chłodzona cieczą, 4-zaworowa głowica cylindrów DOHC
  • Wtrysk paliwa Mikuni 44 mm
  • Elektryczny rozrusznik
  • Automatyczna przekładnia pasowa CVT Yamaha Ultramatic
  • „Samochodowa” dźwignia biegów: wysokiego (High), niskiego (Low), wstecznego (Reverse), luzu (Neutral) i postojowego (Park)
  • Aktywowany przyciskiem napęd Yamaha On-Command 2WD/4WD/4WD z blokadą dyferencjału
  • Nowy design nadwozia
  • Trwała rama ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie
  • Pełnowymiarowe płyty osłonowe podwozia
  • Niezależne zawieszenie kół o znacznym skoku roboczym
  • Wspomaganie przekładni kierowniczej Yamaha EPS korelujące siłę wspomagania i wyczucie podłoża
  • Przednie i tylne hamulce tarczowe oraz zaciski dwutłoczkowe
  • Ogumienie Maxxis: 26x8x12 na osi z przedniej i 26x10x12 na osi tylnej
  • Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD
  • Reflektory i światła tylne LED, centralna lampa halogenowa „do pracy”
  • Aż 3 skrytki na podręczne drobiazgi
  • Otwarty bagażnik przedni i tylny o łącznej nośności 140 kg
  • Zbiornik paliwa o pojemności 18 litrów
  • Łatwy w dostępie i demontażu bez narzędzi filtr powietrza
  • Gniazdko 12 V
  • Uchwyt holowniczy pod montaż zaczepu kulowego w Grizzly 700 EPS i Grizzly 700
  • Dwucalowe gniazdo dyszla przyczepy w Grizzly 700 SE EPS

Yamaha Grizzly 700 EPS będzie dostępna od września 2015.

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!