Nowa reklama Mercedes-Benz
Kobieta - but? Mężczyzna - but? Mercedes-Benz? - chociaż w pierwszych skojarzeniach nie brzmi to zbyt logicznie, w ten oryginalny sposób producent postanowił zareklamować system Brake Assist Plus.
Zastanawialiście się kiedyś ile czasu potrzebuje nasz umysł na wysłanie impulsu do naszej nogi, aby ta odpowiednio szybko zareagowała? Czasami niestety za dużo… |
![]() |
fot. Daimler |
Dlatego wymyślono Brake Assist System w skrócie BAS (zwane także Brake Assist, BA lub AFU we Francji), jest to system wspomagania nagłego hamowania w sytuacjach awaryjnych. System ten działa we współpracy z ABSem. System wykrywa sytuacje gdy kierowca chce szybko zahamować. Wtedy system BAS zwiększa maksymalnie ciśnienie w układzie hamulcowym, aby uzyskać jak największą siłę hamowania.
Brake Assist Plus to system oparty na zasadzie działania BAS, zastosowany w modelach samochodów Marki Mercedes-Benz. |
![]() |
fot. Daimler |
Obecnie na zlecenie Daimler AG, który postanowił promować w/w system, zaprojektowano trzy plakaty, na których nie zobaczymy najnowszych modeli samochodów Mercedes-Benz, lecz trzy proste portrety, mężczyzny oraz dwóch kobiet, a dokładniej ich głowy oraz buty.
Reklama w sposób inteligentny przekazuje komunikat, że dzięki promowanemu systemowi, skraca się czas reakcji, tak jakby pedał był podłączony bliżej naszego mózgu. |
![]() |
fot. Daimler
|
Najnowsze
-
Jimek dostał od Porsche zegarek za blisko 35 tysięcy złotych! Jeden z tańszych…
Przekazanie zegarka Radzimirowi Dębskiemu, znanemu lepiej jako Jimek, nastąpiło przy okazji wyjątkowego koncertu „JIMEK & Goście” na warszawskim Bemowie. -
Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak wygrywają Rajd Safari w kategorii WRC 2!
-
Renault Megane E-Tech Elektryczne – test systemu OpenR Link opartego na 3 hitach Google
-
Honda CB650R Neo Sport Cafe – test, opinia, dane techniczne. Ratunek na rosnące ceny paliw?
-
Renault Megane E-Tech elektryczne – test długodystansowy, opinia, zasięg. Najlepszy elektryk na rynku?
Zostaw komentarz: