Nowa reklama Mercedes-Benz
Kobieta - but? Mężczyzna - but? Mercedes-Benz? - chociaż w pierwszych skojarzeniach nie brzmi to zbyt logicznie, w ten oryginalny sposób producent postanowił zareklamować system Brake Assist Plus.
Zastanawialiście się kiedyś ile czasu potrzebuje nasz umysł na wysłanie impulsu do naszej nogi, aby ta odpowiednio szybko zareagowała? Czasami niestety za dużo… |
![]() |
fot. Daimler |
Dlatego wymyślono Brake Assist System w skrócie BAS (zwane także Brake Assist, BA lub AFU we Francji), jest to system wspomagania nagłego hamowania w sytuacjach awaryjnych. System ten działa we współpracy z ABSem. System wykrywa sytuacje gdy kierowca chce szybko zahamować. Wtedy system BAS zwiększa maksymalnie ciśnienie w układzie hamulcowym, aby uzyskać jak największą siłę hamowania.
Brake Assist Plus to system oparty na zasadzie działania BAS, zastosowany w modelach samochodów Marki Mercedes-Benz. |
![]() |
fot. Daimler |
Obecnie na zlecenie Daimler AG, który postanowił promować w/w system, zaprojektowano trzy plakaty, na których nie zobaczymy najnowszych modeli samochodów Mercedes-Benz, lecz trzy proste portrety, mężczyzny oraz dwóch kobiet, a dokładniej ich głowy oraz buty.
Reklama w sposób inteligentny przekazuje komunikat, że dzięki promowanemu systemowi, skraca się czas reakcji, tak jakby pedał był podłączony bliżej naszego mózgu. |
![]() |
fot. Daimler
|
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: