Nowa reklama Mercedes-Benz
Kobieta - but? Mężczyzna - but? Mercedes-Benz? - chociaż w pierwszych skojarzeniach nie brzmi to zbyt logicznie, w ten oryginalny sposób producent postanowił zareklamować system Brake Assist Plus.
Zastanawialiście się kiedyś ile czasu potrzebuje nasz umysł na wysłanie impulsu do naszej nogi, aby ta odpowiednio szybko zareagowała? Czasami niestety za dużo… |
![]() |
fot. Daimler |
Dlatego wymyślono Brake Assist System w skrócie BAS (zwane także Brake Assist, BA lub AFU we Francji), jest to system wspomagania nagłego hamowania w sytuacjach awaryjnych. System ten działa we współpracy z ABSem. System wykrywa sytuacje gdy kierowca chce szybko zahamować. Wtedy system BAS zwiększa maksymalnie ciśnienie w układzie hamulcowym, aby uzyskać jak największą siłę hamowania.
Brake Assist Plus to system oparty na zasadzie działania BAS, zastosowany w modelach samochodów Marki Mercedes-Benz. |
![]() |
fot. Daimler |
Obecnie na zlecenie Daimler AG, który postanowił promować w/w system, zaprojektowano trzy plakaty, na których nie zobaczymy najnowszych modeli samochodów Mercedes-Benz, lecz trzy proste portrety, mężczyzny oraz dwóch kobiet, a dokładniej ich głowy oraz buty.
Reklama w sposób inteligentny przekazuje komunikat, że dzięki promowanemu systemowi, skraca się czas reakcji, tak jakby pedał był podłączony bliżej naszego mózgu. |
![]() |
fot. Daimler
|
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: