Nowa linia lamp ksenonowych Philips
Philips wprowadza na rynek nową serię lamp ksenonowych. Znajdą się w niej trzy produkty: oszczędna lampa Xenon Vision, stylowa Xenon BlueVision Ultra oraz flagowy produkt serii – lampa Xenon X-tremeVision.
Philips Xenon BlueVision potrafi doświetlić najciemniejsze zakamarki. |
![]() |
fot. Philips |
Oświetlenie ksenonowe staje się coraz bardziej popularne. Jak wynika z danych firm ubezpieczeniowych, w 2011 roku w lampy ksenonowe wyposażona była jedna piąta samochodów w Europie. Ten fakt nie powinien dziwić, gdyż lampy ksenonowe są znacznie bardziej trwałe i wydajne niż żarówki halogenowe, a przy tym emitują więcej światła i wyglądają wyjątkowo elegancko.
Na rynku pojawiła się właśnie nowa linia lamp ksenonowych firmy Philips zawierająca trzy produkty najnowszej generacji: lampę Xenon Vision, Xenon BlueVision Ultra oraz Xenon X-tremeVision. Nowe lampy to zwiększona ilość bardzo jasnego światła, które mimo swojej mocy, nie oślepia innych uczestników ruchu drogowego.
Lampa Xenon Vision
Lampa ksenonowa Xenon Vision to zupełna nowość wśród zamienników reflektorów ksenonowych umieszczanych z przodu pojazdu. Standardowe lampy ksenonowe z czasem zmieniają kolor, co oznacza, że po wymianie jednego ksenonu światło nie jest już jednolite. Dlatego też lampy ksenonowe zawsze wymieniano parami.
Nowa lampa Xenon Vision rozwiązuje problem zmiany odcienia w inny sposób – pozwala na dopasowanie barwy nowej lampy ksenonowej do poprzedniej. Dzięki temu możliwa staje się wymiana tylko jednej lampy, co przekłada się na znaczne oszczędności dla portfela.
Xenon BlueVision Ultra
Nową lampę Xenon BlueVision Ultra opracowano z myślą o kierowcach, dla których ważny jest wyjątkowy wygląd samochodu. Na zewnętrznej, przezroczystej części lampy ksenonowej BlueVision Ultra umieszczono błękitne prążki, które nadają światłu wyraźnie niebieskawy odcień. Intensywne światło lamp Xenon BlueVision pozwoli wyróżnić samochód spośród innych pojazdów.
Lampa Xenon BlueVision Ultra emituje aż o 10 proc. więcej światła niż ksenony poprzedniej generacji. Emitowane światło posiada temperaturę barwową 6000 K, czyli najwyższą dostępną obecnie na rynku. Światło o takiej temperaturze jest zatem zbliżone parametrami do światła dziennego, dzięki czemu oczy kierowcy nie męczą się. Ludzkie oko traktuje bowiem światło niebieskie jako bardziej zbliżone do słonecznego.
Xenon X-tremeVision
Lampa ksenonowa Xenon X-tremeVision to pierwsza lampa, która zapewnia do 50 proc. więcej światła niż inne lampy. Efekt ten uzyskano dzięki zoptymalizowanej geometrii palnika, którego idealne dostrojenie zapewnia zwiększone natężenie światła dokładnie wtedy, gdy jest to potrzebne.
Nowa lampa wytwarza dłuższą wiązkę światła, umożliwiającą wcześniejsze dostrzeżenie przeszkód na drodze. Kierowca odczuwa również różnicę w jakości widzenia dzięki zwiększonej temperaturze barwowej światła o wartości 4800 K. To z kolei wpływa na lepsze widzenie skrajne. Dzięki tym właściwościom, lampy Xenon X‑tremeVision przyczyniają się do znacznego zwiększenia bezpieczeństwa jazdy.
Decydując się na zamontowanie lamp ksenonowych należy pamiętać, by kupować je u sprawdzonych dystrybutorów, którzy sprzedają oryginalne, markowe produkty. Tylko one są wytwarzane z myślą o wysokiej jakości, i bezpieczeństwie użytkowania.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: