Nowa Dacia Logan MCV w salonach od 33 900 złotych
Na rynek wjeżdża nowa generacja Dacii Logan w wersji MCV, czyli 5-miejscowego kombi. Osoby prowadzące działalność czy potrzebujące pojemnego auta na co dzień mogą MCV z najmniejszym silnikiem kupić za cenę poniżej 34 tysięcy złotych.
Dacia Logan MCV |
![]() |
fot. Dacia |
Dacia doświadczyła najszybszego wzrostu w ciągu kilku ostatnich dziesięcioleci – od 2004 roku sprzedała ponad 2,4 miliona pojazdów. Z gamą 7 pojazdów marka należąca do Renault jest również najmłodszą w Europie. W ubiegłym roku w Polsce Dacia zanotowała największą dynamikę sprzedaży (87% wzrostu) w porównaniu do poprzedniego roku. Od momentu wprowadzenia aut Dacii na światowe rynki w 2005 roku, jej roczna sprzedaż wzrosła ośmiokrotnie.
W Polsce Dacia jest mylnie kojarzona z etapem szarego PRL. Czasy te minęły bezpowrotnie, a Dacia produkuje po prostu tanie Renault dla osób, które nie chcą płacić za prestiżowy znaczek na masce, a za produkt, który mimo to spełnia ich wszystkie oczekiwania. Logan przebojem wdarł się na nasz rynek – od dawna wypatrywano jego odświeżonej wersji kombii.
Dacia Logan MCV |
![]() |
fot. Dacia
|
Ceny Logan MCV zaczynają się od 33 900 złotych za wersję z silnikiem 16-zaworowym 1.2 o mocy 75 KM – ta oferta dotyczy auta w wersji wyposażeniowej Access. Za najtańszego diesla trzeba zapłacić 44 400 złotych (dostepny tylko w wyżej opcji wyposażenia Ambiance). Dotyczy to jednostki napędowej o pojemności 1.5 dCi i mocy 75 KM.
Dostępna jest też Dacia Logan MCV z fabryczna instalacją LPG – jej ceny zaczynają się od kwoty 40 100 złotych.
Ceny i wersje wyposażeniowe dostępne są w materiałach dodatkowych poniżej.
Dacia Logan MCV |
![]() |
fot. Dacia |
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: