
Nissan prezentuje odświeżone, dwuwymiarowe logo. Na początek w salonie w Amsterdamie
Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest pierwszym punktem sprzedaży w Europie, w którym pojawiło się nowe logo.
Nowoczesny, dwumiarowy logotyp symbolizuje ciągłą ewolucję Nissana, który staje się innowacyjną marką motoryzacji przyszłości. Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowany Nissan Ariya.
Dopracowane w szczegółach nowe logo, obecne we wnętrzu oraz na zewnątrz firmowych salonów, jest ważnym elementem doświadczeń zakupowych klienta.
COVID-19 sprawił, że interakcje z klientami coraz częściej przenoszą się na nasze wirtualne platformy, ale tradycyjne salony dealerów są wciąż niezwykle ważne dla wielu naszych odbiorców” – podkreśla Jordi Vila, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nissan Europe. „Rozwój cyfryzacji umożliwił klientom rozpoczynanie podróży zakupowej z marką Nissan w nowy i oryginalny sposób, ale salony nadal są miejscem, gdzie prowadzimy bezpośrednie interakcje i możemy samemu zapoznać się z dostępnymi produktami, technologiami i usługami. Zgodnie z naszą strategią sprzedażową dealerzy są w dalszym ciągu kluczowym punktem kontaktu. Sprawne przejście między interakcjami w internecie i salonie jest kluczowym elementem nowych doświadczeń zakupowych w marce Nissan. Chcemy kontaktować się z klientami za pośrednictwem wybranych przez nich kanałów komunikacji”.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: