Nissan 370Z Nismo 2014 – czas na zmiany

Znamy już wstępny zakres cenowy nowego 370Z Nismo na rok modelowy 2014 – bazowa cena ma się nie różnić od tej dla wersji z 2013 roku. Sam model natomiast zmienił się i to znacznie. Przynajmniej pod względem designu.

Dla niektórych zawodem okazała się wiadomość, że zmodyfikowane Nismo nadal występuje z wersją silnika V-6. Zmiany skupiły się głównie w obrębie sylwetki i wnętrza. W porównaniu z poprzednią wersją, jest o 6,2 cala dłuższe, cały przód został przemodelowany. Inny jest spoiler przedniego zderzaka, progi boczne i spoiler tylny. Pojawiają się też detale w nowym czerwonym odcieniu Solid Red (w miejsce dotychczasowego Magma Red).  Nowością są też 19-calowe koła z oponami marki Bridgestone Potenza S001.

fot. Nissan

W nowym modelu wprowadzono rozwiązania techniczne, które w założeniu mają zwiększyć przydatność Nismo 370Z do sportowej jazdy: specjalnie zaprojektowane zawieszenie oraz  hamulce Nismo Sport Brakes o 14-calowych tarczach przednich i 13,8-calowych tarczach tylnych. Pod maską znajdziemy 3,7-litrowe V6, które 344 KM mocy i 374 Nm momentu obrotowego przekazuje na koła poprzez 6-biegową, manualną skrzynię biegów, z którą współpracuje system SynchroRev Match. Dzięki niemu zmiana biegów ma być niemal nieodczuwalna. System może być w każdej chwili zdezaktywowany.

fot. Nissan

Klienci będą mogli wybierać między czterema kolorami nadwozia: Pearl White, Magnetic Black, Gun Metallic i Solid Red. Każdy z nich będzie kontrastował z szarymi detalami wykończenia.  Również wnętrze zyskało bardziej sportowy pazur dzięki czarno-czerwonej tapicerce z czerwonymi przeszyciami. Pojawiła się też nowa kierownica wykończona skórą i alcantarą oraz obrotomierz Nismo o czerwonej barwie tarczy, zaprojektowany specjalnie do tego modelu. W standardowym wyposażeniu znajdziemy ponadto autoblokadę drzwi, automatyczną kontrolę klimatyzacji, system audio AM/FM/CD/AUX oparty na czterech głośnikach, inteligentny kluczyk, dzięki któremu możesz zamykać, otwierać samochód i włączać silnik nawet nie wyjmując kluczyka z kieszeni lub torebki oraz regulowane zagłówki foteli. System audio może być ponadto opcjonalnie rozbudowany o dwa dodatkowe głośniki, dwa subwoofery, Bluetooth z zestawem słuchawkowym i zintegrowany zmieniacz CD na sześć płyt. Z uwagi na zwiększone w stosunku do poprzednika sportowe osiągi, nieco inaczej prezentuje się również rynkowa konkurencja Nissana 370Z Nismo. Jego głównymi rywalami są, w opinii ekspertów, Audi TTS i BMW 135i Coupe.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze