Niewątpliwie Brawn
Rubens Barrichello wygrał GP Chin w 2004 roku. Jeździł co prawda wtedy w barwach Ferrari, ale dzisiaj z pewnością zastanawia się, czy uda mu się powtórzyć wynik z zespołem Brawn GP.
Pierwszy poranny trening kierowców Formuły 1 na torze pod Szanghajem zakończył się niespodzianką. Nikt chyba przecież już nie wierzy, że McLaren Mercedes gładko i bez najmniejszych problemów może zdobyć tytuł mistrzowski w tym sezonie. A jednak Lewis Hamilton uzyskał dzisiaj najlepszy czas podczas pierwszych prób w Chinach. Heikki Kovalainen zameldował się jako czwarty najszybszy kierowca. Pomiędzy nimi w klasyfikacji uplasowali się zawodnicy Brawn GP. Czasy pierwszej ósemki mieszczą się w zakresie 0,56 sekundy. Poza pierwszą dziesiątką znaleźli się kierowcy Ferrari i BMW Sauber. Kierowcy włoskiego zespołu zrezygnowali dzisiaj ze stosowania sytemu odzyskiwania energii a BMW Sauber dla odmiany zamontował go w bolidach obydwu swoich kierowców.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
1:37.334 |
– |
22 |
2 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:37.450 |
0,116 |
18 |
3 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:37.566 |
0,232 |
19 |
4 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:37.672 |
0,338 |
23 |
5 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:37.752 |
0,418 |
20 |
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:37.764 |
0,430 |
19 |
7 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:37.860 |
0,526 |
24 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:37.894 |
0,560 |
21 |
9 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:38.089 |
0,755 |
19 |
10 |
11 |
Sebastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:38.195 |
0,861 |
24 |
11 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:38.223 |
0,889 |
23 |
12 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:38.274 |
0,940 |
20 |
13 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:38.307 |
0,973 |
26 |
14 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:38,319 |
0,985 |
18 |
15 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:38.418 |
1,084 |
20 |
16 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:38.456 |
1,122 |
21 |
17 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:38.460 |
1,126 |
19 |
18 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:38.463 |
1,129 |
18 |
19 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:38,730 |
1,396 |
25 |
20 |
8 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:38,825 |
1,491 |
20 |
W drugiej sesji treningowej kolejność na czele stawki wróciła do tegorocznej normy – czyli była podobna do tej z treningów w Australii i Malezji. Lewis Hamilton uzyskał dopiero trzynasty czas. Bezapelacyjnie najlepszym zespołem okazał się ponownie Brawn GP. Kierowca Williamsa Nico Rosberg – „książę treningów” – tym razem nie zdołał pokonać Jensona Buttona. Zespoły Ferrari i BMW Sauber nie były w stanie nawiązać walki z najlepszymi a budzący nadzieję.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:35.679 |
– |
35 |
2 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:35.704 |
0,025 |
36 |
3 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:35.881 |
0,202 |
35 |
4 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:36.105 |
0,426 |
32 |
5 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:36.167 |
0,488 |
22 |
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:36.217 |
0,538 |
42 |
7 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:36.377 |
0,698 |
32 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:36.548 |
0,869 |
40 |
9 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:36.674 |
0,995 |
34 |
10 |
11 |
Sebastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:36.800 |
1,121 |
34 |
11 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:36.829 |
1,150 |
30 |
12 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:36.847 |
1,168 |
34 |
13 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
1:36.941 |
1,262 |
28 |
14 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:37,054 |
1,375 |
33 |
15 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:37.219 |
1,540 |
34 |
16 |
8 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:37.273 |
1,594 |
36 |
17 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:37.491 |
1,812 |
34 |
18 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:37.544 |
1,865 |
28 |
19 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:37,638 |
1,959 |
28 |
20 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:37,750 |
2,071 |
31 |
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: