Nieudana próba BMW Sauber
Według wyników uzyskiwanych przez kierowców w trakcie sesji treningowych trudno stwierdzić, że system odzyskiwania energii bardzo im pomaga...
Jeszcze wczoraj Nico Rosberg był nieco wolniejszy od Jensona Buttona, ale w sobotni poranek kierowca WIlliamsa nie pozwolił już się wyprzedzić. Ostatni trening w Chinach pokazał też, że stosowanie KERS niekoniecznie daje kierowcom wystarczająco dużo energii, aby znaleźć się na początku stawki. Nie napawa też optymizmem sytuacja zespołu BMW Sauber. Po próbach systemu odzyskiwania energii w samochodzie Roberta Kubicy jakie podjęto w czasie piątkowych treningów, zespół zrezygnował z jego wykorzystywania. Stracił tym samym bardzo dużo czasu zbierając dane, które nie zostaną w Chinach zupełnie wykorzystane. Niebawem może się okazać, że innowacja wprowadzona w tym sezonie, której wielkim orędownikiem jest Dr Mario Theissen, nie przynosi spodziewanych efektów.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
22 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:36.133 |
– |
17 |
2 |
16 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:36.272 |
0,139 |
22 |
3 |
23 |
Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
1:36.330 |
0,197 |
17 |
4 |
14 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:36.463 |
0,330 |
16 |
5 |
15 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:36.464 |
0,331 |
16 |
6 |
9 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:36.528 |
0,395 |
18 |
7 |
17 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:36.547 |
0,414 |
13 |
8 |
10 |
Kazuki Nakajima |
Toyota |
1:36.560 |
0,427 |
17 |
9 |
2 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:36.568 |
0,435 |
17 |
10 |
11 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:36.642 |
0,509 |
17 |
11 |
20 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:36.702 |
0,569 |
14 |
12 |
3 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:36.742 |
0,609 |
14 |
13 |
1 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:36.742 |
0,609 |
16 |
14 |
4 |
Sebastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:36.834 |
0,701 |
17 |
15 |
12 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:37.330 |
1,197 |
8 |
16 |
8 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:37.349 |
1,216 |
7 |
17 |
5 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:37.534 |
1,401 |
17 |
18 |
6 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:37.732 |
1,599 |
18 |
19 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:38.003 |
1,870 |
6 |
20 |
21 |
Timo Glock |
Toyota |
1:39.110 |
2,977 |
6 |
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: