Niektóre samochody są wieczne?
Przedstawiając historię pewnego samochodu oraz listu, który w nim się znajdował przez kilka dekad - oddział Saatchi & Saatchi w Puerto Rico stworzył właśnie, oryginalną reklamę marki Toyota.
Saatchi & Saatchi wykorzystała motyw sentymentalnej miłości. Obracając prostą historię do góry nogami, uzyskali komiczny efekt. Zapytacie, ale o co chodzi?
No więc wszystko zaczęło się od pewnego listu, który znalazł przpadkowy chłopak w swoim samochodzie. Zaintrygowany jego treścią postanowił, oddać go poprzedniemu właścicielowi auta. Jak się okazało i nie do niego należał. Tym sposobem korespondencja przechodzi przez kolejne ręce poprzednich właścicieli Toyoty, aż w końcu trafia do starszej pani. Co dalej? Zobaczcie sami!
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: