Niektóre samochody są wieczne?
Przedstawiając historię pewnego samochodu oraz listu, który w nim się znajdował przez kilka dekad - oddział Saatchi & Saatchi w Puerto Rico stworzył właśnie, oryginalną reklamę marki Toyota.
Saatchi & Saatchi wykorzystała motyw sentymentalnej miłości. Obracając prostą historię do góry nogami, uzyskali komiczny efekt. Zapytacie, ale o co chodzi?
No więc wszystko zaczęło się od pewnego listu, który znalazł przpadkowy chłopak w swoim samochodzie. Zaintrygowany jego treścią postanowił, oddać go poprzedniemu właścicielowi auta. Jak się okazało i nie do niego należał. Tym sposobem korespondencja przechodzi przez kolejne ręce poprzednich właścicieli Toyoty, aż w końcu trafia do starszej pani. Co dalej? Zobaczcie sami!
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: