Na dworze poczujesz się jak w domu – kolekcja BMW Active

Nowa kolekcja we wzór maskujący prototypy BMW urzeka modnym stylem Athleisure, funkcjonalną linią bagażową i akcesoriami dla psów.

Nowa linia BMW Active może doskonale sprawdzić się podczas sportowych wypadów i wycieczek na łono natury. Oprócz funkcjonalnego stylu kolekcja obejmuje praktyczne dodatki outdoorowe, wytrzymałe akcesoria bagażowe i odpowiednie dodatki dla psów. Niepowtarzalny wygląd jest zasługą wyrazistego wzoru stosowanego do maskowania prototypowych modeli BMW. Zgodnie z koncepcją wzór wyróżniający się psychodelicznymi kółkami ma stapiać się z proporcjami i liniami nowych modeli BMW. Kolor niebieski i oliwkowy oraz żółte elementy stylistyczne i odblaskowe stanowią nowoczesne barwne akcenty na produktach BMW Active.

Odzież BMW Active to kwintesencja miejskiego stylu Athleisure połączonego z lekkimi materiałami przepuszczającymi powietrze. Koszulka BMW Active w wersji damskiej i męskiej ma szybkoschnącą tkaninę z redukcją efektu mechacenia. Koszulka damska o luźnym kroju posiada dodatkowo karbonowe wykończenie: materiał jest lekko zszorstkowany wałkiem karbonowym, dzięki czemu koszulka jest niezwykle miękka w dotyku.

Wyściełany dżersejem kaptur z troczkami, a także podwyższony kołnierz szalowy bluzy BMW Active mogą zapewniąc komfort, a jednocześnie maksymalną swobodę ruchów. Kurtka funkcjonalna BMW Active w wersji damskiej i męskiej ma uszczelnione szwy na ramionach i przy kapturze; charakteryzuje się wysoką odpornością na wodę, a ponadto, ze względu na zastosowanie żółtych suwaków w zamkach błyskawicznych i odblaskowych nadruków na ramionach, jest doskonale widoczna. W chłodniejsze dni sprawdzi się bezrękawnik BMW Active: połączenie pikowanej, ocieplanej przedniej części z lekkim polarem na plecach zapewnia nie tylko idealną regulację temperatury, ale również przyjemny komfort noszenia podczas wędrówki z plecakiem na plecach lub dłuższej jazdy samochodem.

Po raz pierwszy kolekcja BMW Lifestyle obejmuje także odpowiednie akcesoria dla psów – np. regulowana bezstopniowo obroża BMW Active z miękkiego nylonu i delikatna dla sierści smycz BMW Active. Oba akcesoria są wytrzymałe i odporne na brud, przeszyte podwójnym szwem i odbijają światło w ciemności. A ponieważ po wyprawie na świeżym powietrzu z pewnością będzie doskwierać głód, kolekcja zawiera także miskę dla psów BMW Active z wytrzymałej obudowy melaminowej z wyjmowaną miską ze stali szlachetnej, którą można myć w zmywarce.

Torba termiczna zapewni świeży prowiant i chłodne napoje również podczas długich wycieczek. Kieszeń Easy Access w torbie termicznej, zamykana na zamek błyskawiczny, umożliwia proste, szybkie wyjmowanie przy minimalnych stratach chłodzenia – dzięki inteligentnym przegrodom we wnętrzu przewracające się butelki i wylewające się sosy należą już do przeszłości. A kto chce zrezygnować z długich przerw, skorzysta z bidonu z tworzywa sztucznego niezawierającego BPA. Zamknięcie sportowe ze składanym ustnikiem i słomka sięgająca aż do dna umożliwiają spożywanie napoju bez odchylania głowy. Etui neoprenowe wraz z kieszenią siateczkową to równocześnie praktyczny schowek na pieniądze i klucze, a pasek na rękę przy suwaku zapewnia komfort noszenia, również podczas długich treningów wytrzymałościowych.

W plecaku jest wyściełana kieszeń zewnętrzna na tablet lub 15-calowego laptopa, a także obszerna przegroda główna są wprost stworzone do codziennych wycieczek w „betonowej dżungli”.

Obowiązkowym towarzyszem dłuższych wycieczek lub podróży jest torba na kółkach, łącząca zalety sztywnej walizki i nylonowej torby. Wytrzymały spód optymalnie zabezpieczy zawartość walizki, a miękka górna część zapewni elastyczne umieszczenie zawartości i przechowywanie torby tak, aby nie zajmowała zbyt dużo miejsca. Obszerne wnętrze zapewni wystarczającą ilość miejsca, kiedy przyjdzie ochota na zakup pamiątek z podróży, a zamek błyskawiczny z rozszerzaną zakładką pozwoli na elastyczne powiększenie pojemności torby.

Kto nie może się zdecydować między plecakiem a torbą, sięgnie po torbę sportową. Regulowane paski na ramiona i dwa uchwyty pozwalają korzystać z niej zarówno w funkcji plecaka, jak i torby podróżnej. Duża komora główna, liczne małe kieszenie zewnętrzne i wewnętrzne, wyściełana, odporna na uderzenia kieszeń zewnętrzna oraz wentylowana kieszeń wodoodporna umożliwia optymalne spakowanie wszystkiego i skoncentrowanie się w pełni na kolejnym celu podróży.

Te i inne produkty z kolekcji BMW Active można już teraz nabyć na stronie shop.bmw.com oraz u wybranych dealerów i partnerów handlowych BMW.

Najnowsze

Goodc

Najsilniejsza motocyklistka enduro?

Jeden z filmików o Megan Griffiths nosi tytuł: "The Strongest Enduro Girl Rider of Hard Enduro" - czy słusznie? Zobaczcie sami!

{{ tn(15555) left }}Megan Griffiths, znana także jako Megs Braap, ma 25 lat i mieszka w Kanadzie, gdzie może korzystać ze świetnych tras motocyklowych. Uwielbia sporty ekstremalne – startuje w zawodach enduro, cross country i endurocross, jeździ na snowboardzie, skacze z wysokości na linach i huśtawkach. Nie znosi nudy i zdecydowanie woli przebywać na świeżym powietrzu.

{{ tn(15554) left }}Odkryła także, że może swoją wiedzą i doświadczeniem dzielić się z innymi, więc na swoim kanale youtube (https://www.youtube.com/channel/UCugPFDyYCzY9Qs79NevYdMw) zamieszcza krótkie filmiki instruktażowe:

https://www.youtube.com/watch?v=hoPHYPUGpSo

Najnowsze

Pomysł na prezent pod choinkę od BMW

Nie od dziś BMW ze swoimi kolekcjami potrafi przyćmić nie jeden pomysł na świąteczny prezent. Niemiecki producent tym razem proponuje produkty skierowane zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

{{ tn(15551) left }}Jak się szykujemy do świąt, to myślimy o prezentach dla najbliższych. Chcemy im dać coś wyjątkowego, dobrej jakości i przydatnego jednocześnie. Dzieciom chętnie kupujemy produkty najlepszej jakości, bezpieczne i przetestowane. Partnerowi lubimy kupić coś ekskluzywnego, co wyróżni go z tłumu, podkreśli klasę i elegancję. Na świateczne wyjazdy chcemy zapakować się w pojemne torby, czy walizki.

 

 

Nasze top trzy z najnowszej kolekcji to:

  1.        BMW Baby Racer Motorsport. Cena: 705 zł


 

  1.        Portfel BMW, uniseks. Cena: 435 zł {{ tn(15556) left }}

 

 

 

  1.        Zegarek BMW Luxury, męski. Cena: 3279 zł {{ tn(15557) left }}

 

 

 

 

 

 

{{ tn(15552) left }}Do wyboru masz kilka kolekcji BMW.

    Kolekcja BMW: deklaracja sportowej elegancji.
    Kolekcja BMW Iconic: deklaracja swobody i luksusu.
    Kolekcja BMW M: deklaracja ekskluzywnej dynamiki.
    Kolekcja BMW i: deklaracja innowacyjnego designu.
    Rowery BMW: deklaracja minimalizmu.
    Kolekcja BMW Kids: deklaracja świetnej zabawy.
    Miniatury BMW: deklaracja fascynujących detail.

Wejdź na BMW.pl i pobierz katalog.

Najnowsze

Jaki będzie najmodniejszy kolor samochodów w 2018 roku?

Jeszcze kilka lat temu samochody firmowe kojarzyły się głównie z ubogim wyposażeniem i białym lakierem nadwozia. Nie pozostawało to bez wpływu na ranking najpopularniejszych kolorów. Biel nadal święci triumfy, ale – jak przewidują analitycy – rok 2018 może przynieść zmiany.

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez PPG Industries oraz DuPont, mniej więcej jedna czwarta (24 proc.) właścicieli samochodów preferuje kolor biały. Na drugim miejscu popularności znalazła się czerń (19 proc.), a ostatnie miejsce na podium przypadło lakierowi szaremu (16 proc.). Oznacza to, że – statystycznie rzecz ujmując – na europejskim rynku samochody w kolorze białym i czarnym stanowią 47 proc. całej sprzedaży, a na pozostałych rynkach około 45 proc. Specjaliści analizujący to zagadnienie podkreślają, że niezależnie od tego, o jakim rynku się mówi – trzy na cztery samochody są białe, czarne, szare lub srebrne.

Eksperci branżowi zajmujący się rynkiem flotowym przewidują, że w 2018 roku najpopularniejszym kolorem samochodów będzie niebieski. Skąd taka zmiana? Z jednej strony stanie się tak za sprawą samych producentów – czytamy w magazynie Fleet News – którzy już teraz oferują szerokie spektrum barw, z drugiej natomiast przeważą względy praktyczne. Analitycy rynku flotowego zauważają, że samochody w białym kolorze często mają nieco niższą wartość rezydualną, co z kolei przekłada się na miesięczne koszty związane z leasingiem danego pojazdu.

„Biały lub srebrny kolor nadwozia i podstawowe wyposażenie rzeczywiście nadal mocno kojarzą się z samochodami flotowymi. Warto jednak dodać, że trend ten bardzo mocno się zmienił na przestrzeni ostatnich lat. Menadżerowie flot coraz częściej wybierają bardziej charakterystyczne odcienie nadwozia, które pasują swoim stylem do wizerunku firmy, natomiast lista wyposażenia samochodów firmowych z roku na rok staje się coraz bogatsza. Oferowana przez Toyotę linia Selection może być tutaj najlepszym przykładem. Samochody w tej specyfikacji charakteryzują się wyrazistymi, specjalnie dobranymi lakierami. W zależności od modelu może to być np. czerwień Tokyo Red lub ciemnoniebieski Selection Azure” – ocenia Agata Adamczyk, Kierownik Działu Sprzedaży Korporacyjnej, Toyota Radość.

Ankieta przeprowadzona przez magazyn Forbes odkryła ponadto ciekawą korelację pomiędzy wybieranymi kolorami samochodów a płcią kupującego. Wyniki pokazały, że mężczyźni preferują kolory czerwony, pomarańczowy i czarny – ze względu na ich popularność w samochodach sportowych. Kobiety natomiast wolą odcienie srebra oraz brązów.

Najnowsze

Goodc

Citroen C3 Aircross: pierwsza jazda – cukierek czy psikus?

Niewiele ponad rok temu mieliśmy w Polsce premierę nowego Citroena C3, który został przyjęty przez polskich kierowców nadspodziewanie dobrze, a już Citroen przygotował dla swoich wielbicieli kolejną niespodziankę - model C3 Aircross.

Model ten jest odpowiedzią Citroena na ciągle rosnące zainteresowanie miejskimi SUV-ami. Nie da się ukryć, że w ostatnich latach jest to najszybciej rozwijający się segment samochodów i chętnych na nie jest z roku na rok coraz więcej. Nowy C3 Aircross, wprowadzony na miejsce C3 Picasso, jest produkowany w zakładzie PSA w Saragossie, na tej samej linii, co Opel Crossland X. Trzeba więc przyznać, że to dość odważne posunięcie – dwa konkurujące ze sobą samochody z jednego segmentu i jednej grupy, produkowane na tej samej taśmie… Citroen jednak śpi spokojnie i rozwiewa wszelkie obawy twierdząc, że grupy docelowe dla każdego z tych samochodów są całkowicie różne. Patrząc na nowego Aircrossa nie sposób się z tym nie zgodzić.

Jak twierdzi producent, Citroen C3 Aircross jest skierowany do klientów ceniących wyrafinowanie, dobre samopoczucie i wędrówki po bezdrożach. Zamiarem koncernu było stworzenie samochodu, który świetnie będzie się sprawdzał w mieście, ale też nie gorzej poradzi sobie poza nim. Grupą docelową są przede wszystkim ludzie młodzi i aktywni. Citroen wyszedł naprzeciw potrzebie indywidualizacji i stworzył samochód z 90 opcjami personalizacji nadwozia (na rynku polskim dostępnych jest 85). Jest to możliwe dzięki dostępności 8 kolorów nadwozia, 4 kolorów dachu do wyboru w wersjach z dwukolorowym nadwoziem i 4 pakietów kolorystycznych.

We wnętrzu możemy wybierać spośród pięciu różnych wystrojów, inspirowanych światem dekoracji wnętrz oraz mody (Citroen oferuje nam nawet modny wzór pepitki na wykończeniu siedziska foteli i uchwytów w drzwiach w wersji Hype Mistral). Niewątpliwie Citroen położył duży nacisk na kwestie wykończenia, szczególnie jest to widoczne w wyższych wersjach wyposażenia. Tu jednak uwaga – w zestawieniu z szykownymi materiałami trochę razi zastosowany na drzwiach plastik nie najwyższej jakości. Można jednak na to spokojnie przymknąć oko, bo w pozostałych elementach wnętrza widać dużą dbałość producenta o szczegóły. Szczególnie zwracają uwagę i ożywiają wnętrze barwne akcenty umieszczone w kierownicy i nawiewach. Centralnie na środku kokpitu zainstalowany został ekran dotykowego monitora, dzięki któremu możemy swobodnie zarządzać urządzeniami znajdującymi się na pokładzie, a więc klimatyzacją, radiem, telefonem czy nawigacją współpracującą z TomTom Traffic. Poniżej, a więc tam, gdzie intuicyjnie najczęściej odkładamy nasz telefon, znajdziemy półeczkę z wmontowaną bezprzewodową ładowarką telefonu. Jest to pomysłowe i bardzo wygodne rozwiązanie, które będzie sobie chwalił niejeden nabywca Aircrossa – oczywiście, jeśli najpierw wyposaży się w telefon z funkcją Qi.

Co ciekawe, pomimo nowoczesnego wnętrza, Citroen przekornie zastosował bardzo klasyczne w swoim wyglądzie zegary. Dzięki temu wnętrze nie jest przesadzone, ale zarazem bardzo ciekawe. Bez wątpienia sprzyja też podróżom za miasto – jest przestronne i fukcjonalne. W desce rozdzielczej znajdziemy oświetlony i chłodzony schowek, w którym bez problemu zmieści się 1,5 litrowa butelka z wodą. Po stronie pasażera znajdziemy specjalną półeczkę, na której możemy umieścić długopis, klucze czy inne drobne, podręczne rzeczy. W tylnej kanapie standardem jest klapa pozwalająca na przewóz nart czy innych długich przedmiotów. Jeśli natomiast mamy do zabrania spory bagaż, kanapę można przesunąć o 15 cm. Dzięki temu pojemność bagażnika to 410 / 520 litrów – w zależności od ustawienia kanapy.

{{ tn(15547) left }}A jak C3 Aircross prezentuje się z zewnątrz? Stylistycznie oczywiście nawiązuje do swojego mniejszego brata – znanej już na rynku C3. Znajdziemy tu charakterystyczne dla nowych modeli Citroena dwupoziomowe światła – na górnym poziomie światła LED do jazdy dziennej, połączone z logo marki podwójnymi chromowanymi listwami, poniżej natomiast główne światła w kształcie kwadratów. Charakteru SUV-a dodaje dość pokaźna osłona zderzaka, która dodaje autu terenowości. Z tyłu producent umieścił światła z efektem 3D, które zostały wzbogacone o czarne, lśniące wstawki na pokrywie bagażnika. Potężny tylny zderzak z ochronną nakładką nawiązuje rysunkiem do przodu i podkreśla specyficzną dla SUV-a naturę. Nowy Aircross ma też mocno zarysowane błotniki, poszerzające nakładki ochronne nadkoli i boczne listwy, chroniące dolne partie nadwozia. Producent zastrzega jednak, że w tym modelu nie spotkamy tzw. airbumps, które znane są już z Cactusa i C3. Te cechy nadwozia w połączeniu z opisywanymi już możliwościami personalizacji pojazdu i doboru jego kolorystyki sprawiają, że z pewnością nie można powiedzieć, że ten SUV jest nudny.

Nudne też nie jest poruszanie się tym samochodem, a to też dzięki zastosowanemu systemowi Grip Control, który pomimo napędu na jedną, przednią oś, pomaga w poruszaniu się po trudnym piaszczystym lub ośnieżonym terenie. Funkcja Hill Assist Descent pomaga natomiast w utrzymaniu ograniczonej prędkości jazdy na drodze o silnym nachyleniu. Ani kierowca, ani pasażerowie nie będą też narzekać na zastosowane w tym modelu zawieszenie, które świetnie wybiera nierówności, ale przy tym nie jest też zbyt miękkie i samochód nie pływa po drodze. Minusem jest jednak to, że na szybko pokonywanych zakrętach zbyt często przód samochodu wyjeżdża nam z obranego toru jazdy.

Do dyspozycji mamy 3-cylindrowe silniki benzynowe PureTech 130 KM z 6-biegową skrzynią manualną, 110 KM z manualną i automatyczną skrzynią i 82 KM ze skrzynią manualną oraz silniki wysokoprężne BlueHDi 120 (skrzynia manualna 6-biegowa) i 100 KM (skrzynia manualna 5-biegowa). Podczas pierwszych jazd testowałyśmy zarówno stutrzydziestokonną benzynę, jak i stukonnego diesla z pięciobiegową skrzynią manualną. O ile z pierwszego silnika i sześciobiegowej skrzyni jesteśmy bardzo zadowolone (jedyne, nad czym można by popracować to zbyt odczuwalny brak mocy z dołu), o tyle opcja stukonnego diesla z 5-stopniową skrzynią była zbyt toporna, a zmieniając biegi miało się wrażenie prowadzenia starego Ikarusa. Na szczęście już na wstępie Citroen zapowiedział, że do połowy przyszłego roku 5-biegowe skrzynie zostaną całkowicie wycofane z produkcji i myślę, że w tym wypadku to całkiem dobra decyzja.

Jak więc oceniamy ten samochód? Zdecydowanie jako cukierek i to niemal dosłownie. Citroen C3 Aircross jest modelem nietuzinkowym nie tylko dzięki swojemu wyglądowi i możliwościom jego dopasowania do własnych potrzeb, ale też dzięki swoim właściwościom i zastosowanym w nim systemom ułatwiającym i umilającym podróżowanie – zarówno to w miejskiej dżungli, jak i to daleko za miastem. Jego trochę zabawkowy wygląd i ciekawe wzornictwo wnętrz ucieszy oko nawet największego malkontenta, a każda podróż Aircrossem będzie przyjemna i komfortowa. A przecież właśnie tego nam trzeba – trochę więcej koloru i uśmiechu każdego dnia i dbałości o drobne przyjemności.

NA TAK
+ wygląd wnętrza i możliwość personalizacji nadwozia;
+ funkcjonalność, w tym bezprzewodowa ładowarka do telefonu;
+ systemy Grip Control i Hill Assist Descent.

NA NIE
– przód uciekający w zakrętach;
– pięciostopniowa skrzynia biegów.

Dane techniczne Citroen C3 Aircross

Silnik

Wersja Live

Wersja Feel

Wersja Shine

1.2 PureTech 82KM

z 5-biegową skrzynią manualną

 

52.900 zł

 

58.900 zł

 

66.500 zł

1.2 PureTech 110 KM z 5-biegową skrzynią manualną

 

58.900 zł

 

64.900 zł

 

72.500 zł

1.2 PureTech 110 KM z 6-biegową skrzynią automatyczną

 

 

70.650 zł

 

78.250 zł

1.2 PureTech 130 KM z 6-biegową skrzynią manualną

 

 

69.300 zł

 

76.900 zł

1.6 BlueHDi 100 KM z 5-biegową skrzynią manualną

 

66.900 zł

 

72.900 zł

 

80.500 zł

1.6 BlueHDi 120 KM z sześciobiegową skrzynią automatyczną

 

 

78.100 zł

 

85.700 zł

Najnowsze