Karolina Chojnacka

My BMW – aplikacja nowej generacji dla klientów BMW

Aplikacja oferuje nowe usługi wspierające indywidualną elektromobilność.

Od czasu wprowadzenia aplikacji BMW i Remote w 2013 roku, a następnie aplikacji BMW Connected, BMW oferuje swoim klientom możliwość bezproblemowej łączności między smartfonem a samochodem. Aplikacja nowej generacji jest teraz dostępna dla klientów z 30 europejskich rynków, oraz w Chinach i Korei.

Aplikacja My BMW ma nowy wygląd, intuicyjną i uproszczoną obsługę oraz nowe usługi wspierające indywidualną elektromobilność.

Peter Henrich, starszy wiceprezes BMW Group Connected Company Customer, powiedział:

Wraz z nową generacją aplikacji, robimy kolejny krok w rozszerzaniu cyfrowych doświadczeń klientów wokół naszych pojazdów, a tym samym spełniamy zwiększone zapotrzebowanie klientów na usługi i funkcje cyfrowe. Aplikacja My BMW  płynnie integruje nasze pojazdy z cyfrowym stylem życia naszych klientów. Aplikacja oferuje wiele przydatnych treści zarówno w codziennym użytkowaniu pojazdu, jak i w osobistej interakcji z nami jako marką, którą stale rozwijamy.

Przeczytaj też: Aplikacja BMW powie, kiedy będzie zielone światło

Najważniejsze fakty w skrócie:

  • Aplikacja My BMW to nowy uniwersalny interfejs w samochodzie. Wyświetla informacje o stanie pojazdu i – w zależności od wyposażenia – umożliwia zdalną obsługę różnych funkcji, np. lokalizację pojazdu, blokowanie i odblokowywanie drzwi, obserwację otoczenia pojazdu (Remote 3D View).
  • Funkcja wyszukiwarki ułatwia wyszukiwanie miejsc docelowych i adresów oraz umożliwia bezpośrednie wysyłanie ich z aplikacji do systemu nawigacyjnego w samochodzie. Możliwe jest również przesyłanie miejsc docelowych z aplikacji innych firm. Mapa przedstawia aktualną sytuację na drogach, stacje paliw i stacje ładowania oraz możliwości parkowania.
  • Aplikacja My BMW informuje klientów o dostępnych zdalnych aktualizacjach oprogramowania, które można łatwo pobrać z domu przed ich zainstalowaniem w samochodzie. Zdalna aktualizacja oprogramowania BMW Group oferuje klientom posiadającym samochód z systemem operacyjnym BMW 7 regularnie nowe i ulepszone funkcje cyfrowe oraz możliwość bieżącego aktualizowania oprogramowania pojazdu.
  • Funkcja BMW Digital Key umożliwia korzystanie z iPhone’a jako kluczyka samochodowego. Konfiguracja w aplikacji My BMW jest wygodna i odbywa się w kilku prostych krokach (samochód musi mieć odpowiednie wyposażenie sprzętowe). Po konfiguracji z BMW bez użycia fizycznego kluczyka może korzystać też do pięciu innych osób. W razie potrzeby można również udostępnić „kluczyk cyfrowy” z ograniczonymi uprawnieniami, np. z ograniczeniem prędkości maksymalnej, co jest idealne dla początkujących kierowców.
  • Aplikacja oferuje rozszerzony zakres funkcji dla zelektryfikowanych pojazdów BMW, np. lepsze możliwości sprawdzania zasięgu elektrycznego, stanu ładowania i historii ładowania. Programator czasowy ładowania i klimatyzacji pozwala zoptymalizować proces ładowania poprzez zdefiniowanie określonych okien czasowych i godzin wyjazdu. Możliwe jest też przygotowanie temperatury w samochodzie (ogrzewanie zimą lub chłodzenie latem) podnoszące komfort korzystania z samochodu.
  • Funkcja BMW Points nagradza jazdę elektryczną w modelach hybrydowych BMW plug-in: klienci zbierają punkty, które mogą wymieniać w BMW Charging na czas bezpłatnego ładowania. Aplikacja My BMW daje możliwość kontroli i zarządzania punktami w programie BMW Points. Funkcja BMW Points jest już dostępna w Belgii, Niemczech, Francji, Austrii, Holandii i Szwajcarii.
  • Personalizacja: po powiązaniu z osobistym BMW ID indywidualne preferencje można szybko i automatycznie odtworzyć w każdym aktualnym samochodzie BMW. Aplikacja My BMW ułatwia też logowanie w samochodzie – zamiast ręcznie wprowadzać nazwę użytkownika i hasło, wystarczy po prostu zeskanować kod QR, aby bezpiecznie wczytać ustawienia użytkownika. W aplikacji można też ustawić indywidualne zdjęcie profilowe, które jest teraz również automatycznie przesyłane do samochodu.
  • Aplikacja My BMW jest punktem wyjścia dla środowiska BMW. Umożliwia bezpośredni kontakt z Serwisem BMW i zapewnia klientom również wgląd w wymagania serwisowe samochodu. W razie potrzeby na wizytę w serwisie można umówić się bezpośrednio z aplikacji. W przypadku problemów z samochodem, z aplikacji można też wezwać pomoc drogową BMW. Po udzieleniu zgody personel serwisu sprawdzi lokalizację samochodu i jego stan, aby móc natychmiast udzielić pomocy. Jednocześnie klienci mogą śledzić dojazd pojazdu serwisowego. Aplikacja umożliwia również wygodny dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive i sklepu internetowego BMW.

Nową generację aplikacji można pobrać bezpłatnie ze sklepu Google Play i Apple App Store. Do połowy 2021 roku aplikacja My BMW będzie dostępna w 23 językach i ponad 40 krajach, w tym w USA, Kanadzie, Brazylii i Meksyku, a także na innych rynkach Azji Południowo-Wschodniej.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze