Mroczna strona Hondy w reklamie Civic Type R – film
30 października w Internecie zadebiutował film reklamowy, który demaskuje „drugą twarz” modelu Civic, zapowiadając debiut rynkowy odmiany Type R, planowany na przyszły rok.
W roku 2015 Honda wprowadzi na rynek nowego Civica Type R – ze słynnym, czerwonym logotypem „H” na masce. Jak sugeruje krótki film, Type R jest nieokiełznanym alter ego rodzinnego Civica hatchback.
Film pod tytułem „Heist” ma na celu pokazanie „dwóch twarzy” Hondy, umieszczając fanów w samym centrum emocjonującej, dwupłaszczyznowej narracji. Obserwujemy dwa równoległe zdarzenia – jedno ma miejsce w dzień, a drugie w nocy. Scena odbywająca się w ciągu dnia przedstawia ojca, który odbiera córkę ze szkoły swoim białą Hondą Civic hatchback i wiezie ją na przyjęcie niespodziankę. Z kolei w scenie nocnej ujawnia się „druga twarz” ojca – policjanta w cywilu, który imponującą, czerwoną Hondą Civic Type R wiezie grupę złodziei wprost w policyjną zasadzkę.
| Film „Heist” reklamuję Hondę Civic Type R | 
![]()  | 
| fot. Honda | 
Film „Heist” rozpoczyna się od sceny z Hondą Civic przedstawioną w ciągu dnia, a do interakcji zachęcają pojawiające się napisy. Od tego momentu widz ma możliwość przełączania się pomiędzy dwiema historiami poprzez naciśnięcie klawisza „R” na klawiaturze. Słyszymy dźwięk odzwierciedlający wrażenia, jakie towarzyszą aktywowaniu trybu „Race” w nowej Hondzie Civic Type R, gdy kierowca użyje przycisku „R”.
Klawisz „R” na klawiaturze pozwala widzom wcielić się w rolę reżysera.
https://www.youtube.com/user/HondaVideo?x=pl
Dla fanów wyścigów WTCC, prawdziwą gratką jest fakt, że epizodyczną rolę w filmie zagrał Gabriele Tarquini, utytułowany kierowca Hondy. Łatwo go jednak przegapić! Gabriele został dobrze ukryty, aby zachęcić widzów do odwiedzenia portali społecznościowych.
– Ta kampania jest dla nas bardzo ważna. Honda Civic Type R jest jednym z czterech nowych modeli, które wprowadzimy w 2015 roku i ma za zadanie przyczynić się do umocnienia pozytywnego wizerunku marki – powiedział Martin Moll, dyrektor marketingu Honda Motor Europe powiedział.
Film „Heist” wyreżyserował Daniel Wolfe, który stworzył wiele uznanych przez krytyków reklam i wideoklipów, a także doceniony na festiwalu w Cannes film „Catch Me Daddy”. Muzykę napisał Bobby Krlic z The Haxan Cloak.
– Podoba mi się ten pomysł. Jeden przycisk – „R” – to takie proste. Widz sam ustala cięcia i skacze pomiędzy historiami. Bardzo przyjemnie wspominam pracę na planie i tworzenie dwóch przeplatających się opowiadań. Miałem okazję pracować z takimi osobami, jak Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi i Mourad Frarema. Nagrywaliśmy na taśmie 35 mm z Robbie Ryanem. Stworzyliśmy dwa światy Hondy i je ze sobą zderzyliśmy. Honda słynie ze wspaniałych reklam, a ja cieszę się, że mogłem współpracować ze Scottem Dungate, Lou Hake i zespołem Wiedena – uważa Daniel Wolfe, reżyser z Somesuch.
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 

	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: