
Można już rezerwować PEUGEOT e-208 w Polsce! Model debiutuje z silnikami spalinowymi oraz napędem elektrycznym
Nowy PEUGEOT 208 debiutuje na polskim rynku. Po raz pierwszy w historii marki ten najnowszy model będzie dostępny z trzema różnym napędami: z silnikami spalinowymi (benzynowym i wysokoprężnym) oraz z napędem elektrycznym. Można już dokonać rezerwacji.
W związku z wprowadzeniem wersji elektrycznej firma PEUGEOT Polska stworzyła bezprecedensowy system wstępnych rezerwacji PEUGEOT e-208 pod adresem https://e208.peugeot.pl//.
Nowy model czerpie inspirację z modelu koncepcyjnego PEUGEOT FRACTAL i wyposażony jest w nową generację systemu PEUGEOT i-Cockpit®. To nieodłączny element stanowiący część DNA marki PEUGEOT. Ma już ponad pięć milionów fanów. Składają się na niego kompaktowa kierownica, zegary na linii wzroku kierowcy (w wersji z elektrycznym napędem są w systemie 3D: informacje wyświetlane na wzór hologramu odczytywane są na dwóch poziomach, są dynamiczne i pokazują się, w zależności od stopnia ich znaczenia, bliżej lub dalej oczu kierowcy) oraz ekran dotykowy.
W 100% elektryczny napęd nowego PEUGEOT e-208 zapewnia:
• silnik o mocy 100 kW (136 KM) oraz moment obrotowy 260 Nm (dostępne przy każdej prędkości) umożliwiają natychmiastową reakcję samochodu,
• w czasie jazdy panuje cisza i nie ma wibracji,
• na centralnym ekranie wyświetlają się animowane grafiki, pokazujące np. tryb działania układu napędowego w czasie rzeczywistym.
Oferta ruszyła zaledwie kilka dni temu, a są już pierwsze rezerwacje! Wstępna rezerwacja zapewnia pierwszeństwo w kolejce do zamówień, które zostaną otwarte już w październiku 2019 r., po uprzednim ogłoszeniu cennika oraz pełnej specyfikacji gamy modelu.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: