
Motoryzacyjna podróbka od Landwinda
Podrabiać można wiele luksusowych towarów, ale wieloletnią specjalnością chińskich producentów jest klonowanie samochodów od europejskich producentów. Wystarczy spojrzeć na najnowszy model marki Landwind.
Chiński producent opublikował kilka dni temu pierwsze zdjęcia modelu X7 w wersji produkcyjnej. Samochód wzbudził już pierwsze kontrowersje kilka miesięcy temu, gdy zaprezentowano jego pierwsze zdjęcia. Oficjalne fotki potwierdzają fakt, że X7 będzie kalką Range Rovera Evoque.
Samochód wejdzie do sprzedaży już w przyszłym miesiącu. Brytyjski producent zapowiadał pozew, jednak koniec końców zrezygnował ze względu na nikłe szanse sukcesu w dochodzeniu roszczeń od chińskiej firmy na gruncie tamtejszego prawa.
Landwind X7 to kompaktowy SUV, który w wyposażeniu standardowym będzie oferował takie udogodnienia jak 10,2-calowy, dotykowy ekran, podgrzewane lusterka, elektryczny hamulec ręczny, nawigacja, klimatyzacja oraz bezprzewodowy kluczyk. W bogatszych wersjach wyposażeniowych będzie można dołożyć duży szklany dach, skórzane fotele sterowane elektrycznie, a także system audio składający się z 8 głośników.
Pod maską klona Evoque pojawi się silnik dwulitrowy wspomagany przez turbo. Jednostka rozwija moc 190 KM oraz 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który będzie przekazywany na przednią oś lub opcjonalnie na wszystkie.
Na pewno dużym atutem tego samochodu będzie cena. Auto będzie trzy razy tańsze niż oryginał, więc na pewno będzie cieszył się dużym zainteresowaniem, niczym torebki z logo LV na tureckich bazarach.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: