
MOTORóżowi ponownie przejechali ulicami Warszawy!
W sobotę 10 października grupa motocyklistek oraz motocyklistów w charakterystycznych różowych kamizelkach wyruszyła po raz kolejny specjalnie wytyczoną trasą ulicami Warszawy.
Akcja miała zwrócić uwagę dorosłych Polek na konieczność wykonywania regularnych badań profilaktycznych i rolę zdrowego stylu życia w zapobieganiu nowotworom piersi. Symboliczny przejazd na odcinku około 50 km miał propagować profilaktykę w walce z rakiem piersi oraz uświadamiać, że nowotwór nie jest wyrokiem, a wcześnie wykryty może zostać całkowicie wyleczony. Bezpieczeństwo nad przejazdem oraz miejscem akcji zapewniła Komenda Stołeczna Policji, Wydział Ruchu Drogowego, Żandarmeria Wojskowa z Warszawy oraz ratownicy na motocyklach z Fundacji Moto – Medic.
MOTOróżowi wyruszyli spod Centrum Handlowego M1 w Markach, przejeżdżając pod siedzibami głównych polskich stacji telewizyjnych. Pojawili się również na Pradze, w Centrum i na Targówku, wzbudzając spore zainteresowanie wśród przechodniów i kierowców. Różowi motocykliści zatrzymali się też na chwilę pod Hard Rock Cafe, które była partnerem tegorocznej edycji.
Po zakończeniu przejazdu uczestnicy wrócili do M1, gdzie mogli wziąć udział w licznych aktywnościach. Specjalistki z Mazowieckiego Centrum Onkologicznego edukowały jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie piersi oraz jak się zachować w przypadku zaobserwowania niepokojących zmian, zaś wizażystki pokazywały jak prawidłowo wykonać makijaż dla motocyklistek. Ponadto ratownicy z Fundacji Moto – Medic uczyli udzielania pierwszej pomocy. Na uczestników przejazdu czekały oprócz tego liczne konkursy z nagrodami.
Organizatorzy w tym roku rozszerzyli zasięg akcji – 17 października będzie można zobaczyć przejazd MOTORóżowych również w Toruniu. Po przejeździe odbędą się działania stacjonarne na terenie Centrum Handlowo – Rozrywkowego Toruń Plaza.
Najnowsze
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Filarami filozofii Alpine jest lekkość, francuski savoir vivre oraz uśmiech na twarzy kierowcy. To te elementy przyświecały projektantom modelu A290, bazującego na niedawno wskrzeszonym Renault 5. Elektryczny hothatch nie tylko pokazuje silną zmianę kierunku rozwoju marki, ale jednocześnie stanowi zapowiedź nadchodzącej gamy. Plany producenta obejmują bowiem aż siedem nowych modeli Alpine, które mają zostać wprowadzone […] -
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Zostaw komentarz: