Motorcycle Mechanic Simulator 2021 – już dziś możecie odpalić wielkie imperium warsztatowe. Póki co tylko w wersji demo

Ekipa miłośników motoryzacji ze studia Play2Chill właśnie opublikowała zwiastun oraz wersję demo gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021!

W wersji demonstracyjnej gracze mogą zapoznać się z garażem i nauczyć podstawowych warsztatowych umiejętności na osobistym motocyklu. Odwiedzą także wysypisko, gdzie będą mogli zdobyć całkiem wartościowe części.

Oczywiście sprawdzą się również przy prawdziwych zleceniach! Na początkujących mechaników czekają dwa zadania, w których gracze zmierzą się z różnymi rodzajami motocykli.

Motorcycle Mechanic Simulator 2021

W grze będziecie mogli się przekonać, jak pasjonująca jest praca mechanika motorów:
* Wykonujcie naprawy i zdobywajcie doświadczenie,
* Kupujcie licencje na naprawy nowych motocykli,
* Weźcie udział w aukcjach używanych motocykli,
* Ulepszajcie swój warsztat, jego wyposażenie i narzędzia,
* Wybierajcie interesujące Cię zlecenia z wielu dostępnych,
* Wymieniajcie lub naprawiajcie uszkodzone części motocykli,
* Wykonujcie zadania specjalne i odbieraj nagrody,
* Testujcie motocykle jeżdżąc nimi w ruchu ulicznym.

Motorcycle Mechanic Simulator 2021

Link do wersji demonstracyjnej gry: https://store.steampowered.com/app/1078760/Motorcycle_Mechanic_Simulator_2021/

WYMAGANIA SYSTEMOWE

MINIMALNE:
System operacyjny: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit
Procesor: Intel Core i3 3.0 GHz
Pamięć: 4 GB RAM
Karta graficzna: NVidia GeForce GTX 660 2GB
DirectX: Wersja 11
Miejsce na dysku: 20 GB dostępnej przestrzeni

ZALECANE:
System operacyjny: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit
Procesor: Intel Core i5 3.4 GHz
Pamięć: 8 GB RAM
Karta graficzna: NVidia GeForce GTX 970 4GB
DirectX: Wersja 11
Miejsce na dysku: 20 GB dostępnej przestrzeni

Najnowsze

Mobilize EZ-1 Prototype – czy w przyszłości takie pojazdy pojawią się w ofercie car sharingu?

Mobilize EZ-1 Prototype to nowe rozwiązanie współdzielonej mobilności miejskiej. Użytkownicy będą płacić tylko za to, z czego korzystają, na podstawie czasu użytkowania lub przejechanej odległości.

Mobilize to nie tylko motoryzacja. Marka oferuje nowe rozwiązania do transportu osób i towarów z punktu A do punktu B, bazujące na samochodach, ale nie tylko. Nowe oferty mobilności spełniają oczekiwania konsumentów, firm, miast i regionów.

Mobilize dysponuje już potężnymi atutami konkurencyjnymi, aby wejść na rynek mobilności. Opiera się na know-how Grupy Renault w zakresie projektowania i produkcji pojazdów oraz na jej europejskiej pozycji lidera na rynku pojazdów elektrycznych.

Mobilize EZ-1 Prototype

Mobilize EZ-1 Prototype to zwrotny i kompaktowy pojazd elektryczny dla 2 osób. Ma tylko 2,3 metra długości i zajmuje minimalną powierzchnię. Szklane drzwi sięgające od góry do dołu zapewniają użytkownikom niezrównany widok na miasto. Wg producenta, ten mały samochód będzie zwrotny, dynamiczny i doskonale wtopi się w krajobraz miejski.

Mobilize EZ-1 Prototype

Mobilize EZ-1 Prototype posiada innowacyjny system wymiany akumulatorów. Ta alternatywa dla tradycyjnej infrastruktury ładowania umożliwia nieprzerwane użytkowanie pojazdu. Mobilize EZ-1 Prototype zbudowany jest zgodnie z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym.

Mobilize EZ-1 Prototype

Został wykonany w 50% z materiałów pochodzących z recyklingu, a pod koniec okresu użytkowania będzie w 95% nadawał się do recyklingu dzięki linii technologicznej zakładu Re-Factory we Flins.

Najnowsze

Ten model Mazdy był najchętniej wybierany przez kierowców w 2020 roku!

Mazda właśnie podsumowała wyniki sprzedaży w 2020 roku i ma z czego się cieszyć. Jeden z modeli, który zadebiutował w tamtym roku cieszył się ogromną popularnością!

Mazda Motor Poland świętuje sukces swojego pierwszego elektrycznego modelu – kompaktowego SUV-a MX-30, który został najchętniej wybieraną elektryczną nowością 2020 r. w Polsce.

Na polskie drogi w ubiegłym roku wyjechały 222 sztuki MX-30, co dało temu modelowi czwarte miejsce na liście najpopularniejszych samochodów z napędem elektrycznym w Polsce.

Ceny elektrycznej Mazdy MX-30 zaczynają się od 142 900 zł za bogato wyposażoną wersję Kai, która w standardzie oferuje m.in. kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie, reflektory LED, aktywny tempomat, pakiet systemów bezpieczeństwa iActivsense, kamerę cofania, nawigację satelitarną czy interfejs Apple Car Play/Android Auto.

Najnowsze

Ceny paliw w Polsce – czy możemy spodziewać się podwyżek przed wiosną?

Ubiegły rok był bardzo niespokojny na rynkach paliw. W wyniku lockdownu popyt gwałtownie spadł, co spowodowało bezprecedensową sytuację – ujemne ceny ropy na giełdzie.

Choć analitycy mają nadzieję, że rok 2021 będzie czasem wychodzenia z kryzysu COVID-19, obostrzenia zarówno w Polsce, jak i wielu innych krajach Europy nie są znoszone, a często wręcz przeciwnie. Niemniej, m.in. szeroko zakrojone plany szczepień powinny przyczynić się do normalizacji sytuacji społecznej oraz gospodarczej.

Dziś sytuacja się normuje, choć zapasy tego surowca u producentów oraz w rafineriach są bardzo wysokie. Czego zatem należy spodziewać się w najbliższej przyszłości? Jak będą kreowały się ceny paliw w Polsce w najbliższym czasie?

Obecnie, pomimo utrzymującego się niskiego popytu na paliwa oraz wysokich stanów magazynowych ropy naftowej, mamy do czynienia ze wzrostem cen ropy oraz paliw gotowych na rynkach międzynarodowych. Jest to efekt przede wszystkim poprawy nastrojów związanych z nadziejami na skuteczną walkę z pandemią, z uwagi na rozpoczęte na szeroką skalę szczepienia. Gracze rynkowi przewidują zatem polepszenie globalnej koniunktury gospodarczej. Lepsze nastroje panujące na rynkach surowcowych oznaczają z reguły wzrosty cenowe, z czym w ostatnich tygodniach mamy do czynienia. Uważam jednak że obecna cena baryłki ropy w wysokości powyżej 55 USD jest nieco na wyrost.

Od początku listopada cena ropy wzrosła o ponad 40%. Dlatego też wg mojej opinii, w najbliższym czasie powinniśmy obserwować stabilizację cen „czarnego złota” lub wręcz ich spadek. Pierwszy kwartał roku, szczególnie styczeń i luty to okres najniższej konsumpcji paliw silnikowych w Polsce. Dodatkowo, mamy dziś do czynienia z istotnymi obostrzeniami, które wyhamowują gospodarkę. Niestety, w mojej opinii przełoży się to na niższy poziom konsumpcji w ujęciu q/q oraz r/r. Jednocześnie mam nadzieję, że począwszy od II kwartału br. nastąpi ożywienie gospodarcze związane ze zmniejszającym się wpływem pandemii na działanie przedsiębiorstw. Ceny detaliczne z reguły podążają za cenami hurtowymi w odstępie kilku tygodni. Dlatego też w najbliższych dniach należy spodziewać się wzrostu cen detalicznych, natomiast, zgodnie z wcześniejszym uzasadnieniem, w kolejnych tygodniach powinniśmy mieć do czynienia z ustabilizowaniem się cen, a następnie, być może z powolnym spadkiem. – powiedział Zbigniew Łapiński, dyr. ds. zaopatrzenia logistyki i klientów kluczowych, członek zarządu Anwim S.A.

Najnowsze

Czego potrzeba, aby w Polsce rok 2021 był rokiem elektromobilności?

Branża elektromobilna spodziewa się dobrego roku 2021. Mają zacząć się procesy, którym w 2020 roku przeszkodziła pandemia.

Branża spodziewa się szybkiego wzrostu – ponieważ i w Europie i w Polsce sektor elektromobilności rozwija się – pomimo ograniczeń związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. W Polsce dotyczy to prac nad mechanizmami wsparcia – które mają pomóc w szybkim, skokowym powiększeniu się branży – dofinansowaniem do kupna samochodów, budową infrastruktury i wprowadzeniem odpowiednich legislacji. – W Polsce szczególnie potrzebujemy jeszcze większej dynamiki rozwoju i wzrostu skokowego.

Liczba samochodów elektrycznych i innych pojazdów zeroemisyjnych, takich jak samochody dostawcze i autobusy, musi być coraz większa. Mamy nadzieję, że przyczyni się do tego w 2021 roku zapowiadany system wsparcia – powiedział Maciej Mazur, dyrektor zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych. – System ten został wdrożony w obszarze komunikacji zbiorowej. Już 4 stycznia rusza nabór z budżetem 1,3 miliarda złotych.

W ślad za tym konkursem pójdą także nabory w obszarze samochodów osobowych i samochodów dostawczych, a w następnej kolejności infrastruktury. To pozwoli, by rzeczywiście w roku 2021 elektromobilność wkroczyła w Polsce na salony. Obecne 80%-owe wzrosty rok do roku mogą być dzięki temu zdecydowanie wyższe, jeśli uda się uruchomić mechanizmy wsparcia, nad którymi prace trwają już miesiącami – zapowiada Mazur.

Najnowsze