Motocyklowe króliczki
Reklama jest niezaprzeczalnie dźwignią handlu. Ten fakt wykorzystali specjaliści Victory Motorcycle, podejmując współpracę z króliczkami Playboya.
Dobra prezencja kobiet na motocyklach nigdy nie podlegała dyskusji. Do reklamy motocykli Victory zaangażowano trzy kobiety: Ciarę Price (miss października), Annę Sophię Berglund (miss stycznia), a także Raquel Pomplun (miss kwietnia). Ich zadaniem było jak najlepsze zaprezentowanie produktu, jednak na tym nie koniec.
![]() |
|
fot. Victory Motorcycle
|
Prezentacja motocykla to dopiero początek, ponieważ wszystko zależy od głosów internautów. Motocykl, który najbardziej przypadnie im do gustu, zostanie wystawiony na aukcję, której dochody trafią do Operation Gratitude (organizacji pozarządowej wspomagającej żołnierzy amerykańskich na frontach).
Każdy może zagłosować na http://www.pb-victory.com/ i wybrać najlepszą spośród trzech kobiet.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem

Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Czy na pewno o to chodzi na tym portalu? O promowanie/pochwalanie kobiet jako maskotek? Fuj.