Motocyklowe króliczki
Reklama jest niezaprzeczalnie dźwignią handlu. Ten fakt wykorzystali specjaliści Victory Motorcycle, podejmując współpracę z króliczkami Playboya.
Dobra prezencja kobiet na motocyklach nigdy nie podlegała dyskusji. Do reklamy motocykli Victory zaangażowano trzy kobiety: Ciarę Price (miss października), Annę Sophię Berglund (miss stycznia), a także Raquel Pomplun (miss kwietnia). Ich zadaniem było jak najlepsze zaprezentowanie produktu, jednak na tym nie koniec.
![]() |
fot. Victory Motorcycle
|
Prezentacja motocykla to dopiero początek, ponieważ wszystko zależy od głosów internautów. Motocykl, który najbardziej przypadnie im do gustu, zostanie wystawiony na aukcję, której dochody trafią do Operation Gratitude (organizacji pozarządowej wspomagającej żołnierzy amerykańskich na frontach).
Każdy może zagłosować na http://www.pb-victory.com/ i wybrać najlepszą spośród trzech kobiet.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Czy na pewno o to chodzi na tym portalu? O promowanie/pochwalanie kobiet jako maskotek? Fuj.