Motocyklistki biją się o przejażdżkę – film

Dwie kobiety i jedno miejsce za plecami kierowcy najnowszego DTS-i. Gdy tylko słyszą warkot motocykla zaczyna się walka. Całość wygląda jak z Matrixa a to tylko reklama indyjskiego jednoślada... Wniosek? Zawsze lepiej mieć swój motocykl.

Bajaj DTS-i
fot. Bajaj

Bajaj to słaba rozpoznawalna w Polsce marka indyjskich skuterów, motocykli i autoriksz, jednak jej wyniki sprzedażowe są spektakularne w tamtym rejonie świata. Najnowszy model motocykla DTS-i wzbudza jak widać na filmie reklamowym spore emocje, nawet wtedy, jeśli ma to być przejażdżka maszyną jedynie na tylnej cześci kanapy.

Chcesz dowiedzieć sie więcej o tej marce wejdź na www.bajajauto.com.

 

 

 

Najnowsze

Prezentacja Jaguara XJ – brytyjski prestiż

XJ urzeka z każdej perspektywy; jest uosobieniem bogactwa, afordyzjakiem i elementem wizerunku. Choć dane nam było uczestniczyć jedynie w prezentacji statycznej samochodu, to wyobrażenie, jak ten luksus na czterech kołach wygląda podczas jazdy, nie trudno było uzyskać.

Najnowsze

Ford na rzecz walki z rakiem piersi

Ford Motor Company jest od 16 lat partnerem fundacji Susan G. Komen for Cure i przeznaczył już ponad 105 milionów dolarów na rzecz walki z rakiem piersi. Warto kupić koszulkę, apaszkę, czy drobiazgi wspierające akcję.

Jeden z emblematów
Warriors in Pink
fot. Ford

W pierwszych dniach lutego do Ford Warriors in Pink i jej kolejnej akcji podnoszenia świadomości na temat raka piersi przyłączyła się grupa aktorów grających w nowym filmie Valentine’s Day  (trailer poniżej) m.in. Patrick Dempsey, Anne Hathaway, Jessica Alba, Jamie Foxx.

Warto odwiedzić ich stronę – stronę dla Wojowników – gdzie nie tylko znajduje się wiele cennych informacji, ale także każda z nas może okazać swoje zaangażowanie dla sprawy. 

Kobiety znajdą na stronie kolekcję sygnowanych pięknymi, specjalnymi emblematami koszulek, szalików i drobiazgów. Używając ich, nie tylko pokażemy nasze poparcie dla akcji Forda, ale cały dochód z ich zakupu przekazany zostanie na ręce Fundacji Susan G. Komen for Cure, która powstała prawie trzydzieści lat temu, po śmierci jej siostry.

 

T-shirt z nadrukiem akcji
fot. Ford

Ruch typu non-profit, jest dzisiaj największą globalną siecią działaczy i kobiet, które przeżyły walkę z rakiem piersi; pracują chartyatywnie, aby ratować życie, pomagać i wzmacniać innych, aby zapewniać dobrej jakości opiekę i motywować do prac naukowych nad rakiem piersi.

Na tej samej stronie można wyrazić swoje poparcie dla akcji, wpisując dedykację na specjalnej, wirtualnej kołderce, która otulać ma swoim ciepłem wszystkich, szczególnie potrzebujących go w walce z chorobą.

Łącząc siły z fundacją, Ford, chce dotrzeć do osób w różnym wieku z informacją na temat istoty wczesnego wykrywania nowotworu.

Tuż przed Walentynkami, wtedy kiedy tyle mówi się o miłości, warto podjąć próbę dawania nadziei tym, którzy walczą z tą okrutną chorobą. Dla nas wszystkich, dla tych, którzy tę walkę toczą,  już wygrali i dla tych, którym się nie udało. 

Najnowsze

Podsumowanie testów F1 w Hiszpanii

Siedem zespołów Formuły 1 zakończyło dziś pierwszą turę testów przed sezonem 2010 - wszyscy wydają się być zadowoleni ze swoich bolidów, jednak dyplomatycznie wypowiadają się o uzyskiwanych czasach.

Fernando Alonso debiutuje w wymarzonym zespole
fot. Ferrari

Z całą pewnością, niezależnie od tego, że to środek tygodnia, Hiszpanie chcieli zobaczyć jak będzie się czuł za kierownicą Ferrari ich ulubieniec. Nie zawiódł ich!  Fernando Alonso w czerwonym bolidzie okazał się dziś najszybszy i to z czasem najlepszym po wszystkich trzech dniach testów. To był specjalny dzień – powiedział Hiszpan – długo na niego czekałem i w końcu jest. Co ważne, Alonso stwierdził, że dane pochodzące z wyliczeń i opracowań potwierdziły się na torze. Teraz należy tylko już sprawdzić granice możliwości samochodu.

Na torze pod Walencją  niewiele się dziś zmieniło
w układzie sił. Drugi czas uzyskał Pedro de la Rosa
w BMW Sauber. Czyli pierwsze dwa zespoły ciągle te same – Ferrari i Sauber… napędzany silnikiem Ferrari. Dyrektor techniczny szwajcarskiego teamu Willy Rampf mógł być dzisiaj z pewnością zadowolony ze sposobu, w jaki jego samochody pokonały ponad 1000 km w trakcie trzydniowych prób.

Na torze pojawił się znów Michael Schumacher, który poprawił swój czas z poniedziałku o ponad 0,5 sekundy. Jak jednak zaznaczył niemiecki kierowca, zespół nie jest skoncentrowany obecnie na czasach, ale na niezawodności samochodu.

Po raz pierwszy na tor wyjechał dziś  obecny Mistrz Świata Jenson Button. MP4-25 sprawował się poprawnie, aczkolwiek mógł się wykazać dopiero 5. czasem dnia. Był to także czas o 0,5 sekundy gorszy od wczorajszego wyniku Lewisa Hamiltona i ponad 1,5 sekundy gorszy od dzisiejszego wyniku Fernando Alonso.

Vitalyi Petrov przed wyjazdem na tor
fot. Renault

Do swoich bolidów przyzwyczajali się także mający możliwość po raz pierwszy brać udział w przedsezonowych testach Jaime Alguersari w Toro Rosso, Nico Hulkenberg w Williamsie i kolega Roberta Kubicy – Vitalyi Petrov. Wszyscy trzej oczywiście byli zachwyceni dniem na torze. Aczkolwiek, autor najwolniejszego czasu – Hulkenberg ostrożnie zaznaczył, że jego team czeka jeszcze sporo pracy. Petrov pozwolił sobie na stwierdzenie – R30 zrobił na mnie naprawdę wrażenie, szczególnie moc i układ hamowania. Po 30 okrążeniach zacząłem czuć się komfortowo i rozumieć samochód.

Następne cztery dni testów rozpoczną się w Jerez już w przyszłym tygodniu, 10 lutego. 

Nieoficjalne czasy  3. dnia testów :
1. Fernando Alonso, Ferrari, 1:11.470, 127 okrążeń
2. Pedro de la Rosa, BMW Sauber, 1:12.094, 80 okrążeń
3. Michael Schumacher, Mercedes GP, 1:12.438, 82 okrążenia
4. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:12.576, 97 okrążeń
5. Jenson Button, McLaren, 1:12.951, 82 okrążenia
6. Vitaly Petrov, Renault, 1:13.097, 75 okrążeń
7. Nico Hulkenberg, Williams, 1:13.669, 126 okrążeń

Najnowsze

Zabawki Audi na targach

Audi jako pierwszy producent samochodów zaprezentuje swoje produkty na 61 targach zabawek w Nürnberg. Na stoisku marki będzie można zobaczyć wybrane modeliki samochodów oraz nowe zabawki ze świata dziecięcego Audi.

fot. Audi

61 Spielwarenmesse International Toy Fair, czyli najważniejsze targi zabawek w Nürnberg odbywają się od 4 do 9 lutego. Wystawia się na nich 2 700 wystawców z 59 państw.

Perełką na stoisku firmy quattro GmbH – zależnej od Audi, będzie model srebrnej strzały Auto Union Typ C w skali 1:2. Pokazane zostaną również pluszowe TT, miś w stroju kierowcy wyścigowego oraz samochody Audi dla dzieci – Audi Kids Car i Audi Junior quattro.

fot. Audi

Audi postanowiło wziąć udział w targach zabawek w Nürnberg, aby zwrócić uwagę na swoją szeroką ofertę zabawek.

– To bardzo interesujący projekt – mówi Caroline Gerberding, odpowiedzialna za targi i prezentacje w firmie quattro GmbH. – Po raz pierwszy na targach nie chodzi o to, aby w centrum uwagi znajdowały się nasze samochody, lecz nasz „mały świat” Audi.

 

 

 

fot. Audi

Najnowsze