
MIVV podkręci wydech w Suzuki i BMW
Włoska firma MIVV specjalizująca się w aftermarketowych akcesoriach do motocykli rozszerzyła swoją ofertę o nowe nakładki na wydechy dla motocykli BMW R1200R oraz Suzuki SV650.
Z łezką w oku zaczynamy wspominać czasy, kiedy producenci motocykli nie byli ograniczeni szeroką paletą obostrzeń dotyczących emisji spalin. Nowe motocykle są wyposażone w coraz grzeczniejsze wydechy, przez co tracą swój charakter.
Jednak nie wszystko stracone. Na rynku są dostępne akcesoria, które potrafią poprawić dźwięk wydechu. Firma MIVV zaprezentowała właśnie nową linię, przeznaczoną dla nowych motocykli.
W przypadku Suzuki SV650 przygotowano zestaw MIVV Oval Carbon Cap slip-on. Jest to nakładka na wydech ważąca o 2,2 kg mniej niż element fabryczny. Do tego podnosi o 1 KM moc i maksymalny moment o 1 Nm. Niezbyt wiele, ale w tym przypadku chodzi o dźwięk wydechu, który znacznie się poprawia.
Dla BMW R1200R przygotowano dwie wersje wydechu, w wersji homologowanej oraz otwartej. Ta pierwsza została odchudzona o 2,1 kg i pozwala podnieść moc o 10 KM, podobnie jak moment obrotowy. Wersja Speed Edge Open jest wydajniejsza, o ile jej montaż dopuszczają lokalne przepisy. Podnosi moc o 15,3 KM oraz maksymalny moment o 20,2 Nm.
Ofertę uzupełniają jeszcze tłumiki MIVV Oval Carbon Cap Homologated oraz Carbo Cap Open podnoszące moc motocykla kolejno o 12 KM (19,4 Nm) oraz 10 KM (11,8 Nm).
Wszystkie akcesoria przystosowano do montażu bez konieczności ingerencji w komputerze ECU. Już niebawem mają być dostępne na zamówienie u wszystkich dealerów.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: