Mitsubishi Lancer EVO IX gr. N
N-grupowy Mitsubishi Lancer EVO IX jest bardzo popularną rajdówką na polskich odcinkach. Prezentujemy auto, którym startował wicemistrz Polski Kajetan Kajetanowicz. Lancer przygotowywany był przez firmę Rallytechnology.
Fot. Paweł Zoń/www.kajto.pl |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 280 KM przy 4470 obr/min
Maksymalny moment:560 Nm przy 3460 obr/min
Wtrysk: wielopunktowy, sekwencyjny
Turbosprężarka: Mitsubishi ze zwężką 32 mm
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło stalowe jedno tarczowe firmy Sachs
5-biegowa, kłowa skrzynia biegów firmy Kaps
Hamulce:
Brembo, tarczowe, wentylowane
Przód: 355 mm i 4-tłoczkowe (asfalt) i 300 mm i 4-tłoczkowe (szuter)
Tył: 295mm (asfalt), 295 mm (szuter) 4-tłoczkowe
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Extremetech – MacPherson (przód) i Multi-link (tył)
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4,490 mm
szerokość: 1770 mm
masa: minimum 1310 kg
rozstaw osi: 2,625 mm
Najnowsze
-
Kupisz auto spalinowe zamiast elektrycznego? Zapłacisz 22 tys. zł. To projekt nowych przepisów
Jak poprawić statystyki sprzedaży samochodów elektrycznych? Zmusić kierowców do ich kupowania. Taki właśnie pomysł niedawno się pojawił i co gorsza, na serio jest rozpatrywany. -
Spektakularny pożar jedynego takiego auta elektrycznego w Polsce – na środku warszawskiego Mokotowa. Trwają utrudnienia w ruchu
-
Chciał ukarać kierowcę Audi na oczach policji. Więcej już nie pojeździ
-
Takich fotoradarów jeszcze w Polsce nie było. Mogą pojawić się w każdym miejscu
-
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
Zostaw komentarz: