Mitsubishi Lancer EVO IX gr. N
N-grupowy Mitsubishi Lancer EVO IX jest bardzo popularną rajdówką na polskich odcinkach. Prezentujemy auto, którym startował wicemistrz Polski Kajetan Kajetanowicz. Lancer przygotowywany był przez firmę Rallytechnology.
![]() |
Fot. Paweł Zoń/www.kajto.pl
|
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 280 KM przy 4470 obr/min
Maksymalny moment:560 Nm przy 3460 obr/min
Wtrysk: wielopunktowy, sekwencyjny
Turbosprężarka: Mitsubishi ze zwężką 32 mm
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło stalowe jedno tarczowe firmy Sachs
5-biegowa, kłowa skrzynia biegów firmy Kaps
Hamulce:
Brembo, tarczowe, wentylowane
Przód: 355 mm i 4-tłoczkowe (asfalt) i 300 mm i 4-tłoczkowe (szuter)
Tył: 295mm (asfalt), 295 mm (szuter) 4-tłoczkowe
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Extremetech – MacPherson (przód) i Multi-link (tył)
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4,490 mm
szerokość: 1770 mm
masa: minimum 1310 kg
rozstaw osi: 2,625 mm
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: