Mitsubishi Engelberg Tourer debiutuje w Genewie

Prototypowy SUV wykorzystuje nową generację hybrydowego układu napędowego, stosowanego od kilku lat w Outlanderze PHEV.

Engelberg jest wyjątkowym ośrodkiem narciarskim w środkowym regionie Szwajcarii, oferującym wspaniałe panoramy widokowe i znanym zarówno ze świetnie przygotowanych tras zjazdowych, jak i z trudnych zjazdów poza trasą, które zapewniają radość i poczucie wolności najbardziej wymagającym narciarzom freeride’owym i freestyle’owym oraz snowboardzistom.

Engelberg Tourer korzysta z systemu Twin Motor PHEV autorstwa Mitsubishi, który został opracowany i sprawdzony przy tworzeniu modelu Outlander PHEV. Akumulator trakcyjny o dużej pojemności jest zamontowany pod podłogą pośrodku pojazdu. Przekazuje on moc do silników umieszczonych są z przodu i z tyłu, pozostawiając przy tym dość miejsca na przestronną kabinę mieszczącą 3 rzędy siedzeń. Zasięg elektryczny wynosi 70 km.

Silnik spalinowy, to jednostka benzynowa o pojemności 2,4 litra przeznaczona do pracy w systemie PHEV. W szeregowym trybie hybrydowym silnik spalinowy pracuje jako napęd generatora i osiąga wysoki współczynnik sprawności, a większa pojemność skokowa zapewnia cichszą pracę i niższe zużycie paliwa.

Engelberg Tourer oferuje system MMC Twin Motor ze stałym napędem 4WD zapewnianym przez silniki napędzające przednią i tylną oś. Bazując na wiedzy zebranej dzięki całej serii wyczynowych Lancerów Evolution, wykorzystuje też aktywną kontrolę znoszenia, by dostosować podział momentu obrotowego między przednimi kołami do aktualnych warunków drogowych. Komponenty te są używane razem ze zintegrowanym układem kontroli napędu czterech kół Super All-Wheel Control (S-AWC).

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze