Miejskie motocykle SYM NH T 125 oraz NH X 125 już w Polsce!

Tajwański producent jednośladów znany był do tej pory na rynku polskim przede wszystkim z oferty swoich niezawodnych i nowoczesnych skuterów. Zaskarbiły sobie uznanie nie tylko atrakcyjną ceną, ale przede wszystkim wytrzymałymi i dynamicznymi silnikami oraz dobrej jakości materiałami wykończenia.

Teraz do grona praktycznych skuterów dołączają nowi przedstawiciele, wypełniając ofertę SYMa w klasie miejskich jednośladów o pojemności do 125cm3. SYM oferuje od razu dwa nowe modele, które bazują na tym samym silniku – NH T 125 oraz NH X 125. Ich odmienna sylwetka powinna jednak zaspokoić potrzeby zarówno miejskich poszukiwaczy przygód, jak również tych nastawionych na bardziej rasowy i streetowy wygląd.

Oba jednoślady wyposażone będą w silniki jednocylindrowe, czterosuwowe z elektronicznym wtryskiem paliwa o pojemności 124,1cm3 i mocy 7,5kW (9,5KM). Dzięki temu prowadzić je można posiadając prawo jazdy kat. B.  

Ceny nowych SYMów zapowiadają się równie atrakcyjnie. Za model NH X 125 trzeba będzie zapłacić 8 900 zł, natomiast za model NH T 125 – 9 600 zł.

Najnowsze

Sprawdź, gdzie możesz szybko naładować swój samochód elektryczny!

Posiadasz samochód elektryczny i planujesz nim wybrać się w podróż? Sprawdź, gdzie możesz naładować szybko swój samochód i cieszyć się komfortem jazdy!

GreenWay Polska ma już w swojej sieci 100 szybkich ładowarek do samochodów elektrycznych, które dysponują łącznie ponad 200 punktami ładowania dużej mocy. Do końca roku przybyć ma dodatkowo ponad 150 takich punktów, co oznacza że firma samodzielnie zrealizuje w całości cel zdefiniowany dla tej infrastruktury do 2020 roku w Krajowych Ramach Rozwoju Infrastruktury Paliw Alternatywnych.

Szybkie ładowarki GreenWay Polska wyposażone są od jednego do trzech punktów ładowania dużej mocy, pozwalając na ładowanie samochodu prądem stałym i mocą minimum 40 kW oraz w jeden punkt normalnej mocy ładujący prądem przemiennym. Tym samym, sto stacji ładowania GreenWay Polska udostępnia kierowcom elektryków łącznie 270 punktów ładowania, w tym ponad 200 dużej oraz 70 normalnej mocy.

Aktualna mapa stacji ładowania: https://greenwaypolska.pl/nasze-stacje/

Do końca tego roku GreenWay Polska zamierza dodatkowo wybudować około 60 stacji szybkiego ładowania, co zwiększy liczbę punktów dużej mocy w sieci GreenWay do ponad 350. Oznacza to, że firma samodzielnie zrealizuje w całości cel zdefiniowany do 2020 roku dla tej infrastruktury w Krajowych Ramach Rozwoju Infrastruktury Paliw Alternatywnych zdefiniowanych przez Ministerstwo Energii.

Najnowsze

Trzy koła na kategorię B? PIAGGIO MP3 300 HPE już w Polsce!

Trzykołowa rewolucja w wykonaniu PIAGGIO trwa w najlepsze. MP3 300 HPE oczywiście dostępne będzie również na prawo jazdy kat. B!

PIAGGIO MP3 to ponadczasowy, rozpoznawalny design połączony z innowacyjnym zawieszeniem z dwoma kołami z przodu. Daje to znacznie większą stabilność jazdy i pewność prowadzenia. Tak samo jak „większy brat”, nowe PIAGGIO MP3 300 HPE czerpie z ideologii dużego skutera w stylu Granturismo, jednak opakowanego w o wiele bardziej zwinną i lekką formę, z którą łatwo sobie poradzić w miejskim gąszczu.

Nowy, jednocylindrowy, czterozaworowy silnik HPE chłodzony cieczą z elektronicznym wtryskiem paliwa o pojemności 278 cm3, to jednostka o mocy 24,6 KM i 24,5 Nm momentu obrotowego. Tak jak w przypadku MP3 500 za bezpieczeństwo odpowiada 3-kanałowy ABS opracowany we współpracy z firmą Continental oraz zapobiegająca uślizgom podczas ruszania – funkcja ASR z możliwością wyłączenia.

Stylistyka MP3 300 to tchnienie nowoczesnego designu oraz sportowego ducha, podkreślonego przez kształt podwójnej przedniej lampy wykonanej w technologii LED DRL. Ergonomiczna pozycja na 2-poziomowej kanapie zapewnia  komfort dla obojga pasażerów, a dla kierowcy dodatkowo podparcie części lędźwiowej. Pod siedzeniem znajduje się praktyczna przestrzeń bagażowa mieszcząca dwa kaski typu Jet. 

Na kokpicie widnieją dwie standardowe tarcze szybkościomierza oraz obrotomierza, a pośrodku zestaw wskaźników i kontrolek na nowoczesnym, cyfrowym wyświetlaczu. W przednim panelu znajduje się praktyczny schowek z gniazdem USB, który pomieści rękawice lub telefon komórkowy. Oprócz wersji podstawowej w ofercie pojawi się również wersja SPORT, którą odznaczają matowe wykończenia, aluminiowe dodatki, a także elementy stylizacyjne jak sprężyny zawieszenia w kolorze czerwonym.

Najnowsze

Bonneville T120 Ace – stworzony na cześć pierwszej generacji cafe racerów i Ace Cafe

W 2019 roku Triumph wprowadza na rynek niepowtarzalny model w limitowanej edycji, Bonneville T120 Ace, stworzony na cześć pierwszej generacji cafe racerów, a także legendarnej londyńskiej Ace Cafe, która bez wątpienia jest szczególnym miejscem, symbolicznym domem motocykli, przepełnionym atmosferą brytyjskich klasyków.

Nowy Bonneville T120 Ace to powtórzenie sukcesu modelu Thruxton Ace z roku 2015, z zachowaniem minimalistycznego stylu pierwszej generacji motocykli cafe racer. Stworzony, by przywodzić na myśl hasło motocyklistów „Head down-hold on” („Głowa w dół-trzymaj się”) oraz czerpać radość z każdej wizyty w symbolicznym domu nowoczesnych klasyków Bonneville, którym jest legendarna kafejka motocyklowa Ace Cafe. Bonneville T120 Ace to manifest unikalności i prawdziwego stylu, jedyna w swoim rodzaju przepiękna wersja Bonneville T120 Black. 

Wysokoobrotowy silnik o pojemności 1200 cm3
Prawdziwy charakter modelu Bonneville T120 podkreśla wysokoobrotowy, 8-zaworowy, rzędowy silnik o pojemności 1200cm3.Stworzony z myślą o miłośnikach nowoczesnej klasyki, dostarcza natychmiastowy moment obrotowy, osiągając 105 Nm przy 3100 obr./min. – zaskakująco aż o 54% więcej niż w poprzedniej generacji. 

Dzięki niesamowitej precyzji i natychmiastowej reakcji przepustnicy za sprawą kolejnej generacji systemów Ride-by-wire oraz sterowania silnikiem, sześciobiegowy silnik Bonneville 270 ° o pojemności 1200 cm3 zapewnia charakterystyczny, liniowy przekaz mocy. Profil silnika został pięknie dopracowany, zawierając kluczowe elementy legendarnych motocykli Bonneville z lat 60-tych,  które z wyczuciem, zostały wkomponowane z zachowaniem kultowego stylu.

Za stylową obudową silnika 1200, kryje się najnowocześniejszy system chłodzenia cieczą, starannie zintegrowany z całym motocyklem, z zachowaniem minimalistycznego stylu, zmniejszający ilość emitowanych spalin oraz zwiększający wydajność paliwa – aż o 13% większa niż w poprzedniej generacji. W połączeniu z wydłużonym okresem dokonywania przeglądu technicznego co 16000 km, przyczynia się w zdecydowany sposób do obniżenia kosztów eksploatacyjnych i utrzymania pojazdu. Dodatkowo, efekt wizualny wydechu zaprojektowanego w eleganckim stylu, w konwencji „prostych, przejrzystych linii” został osiągnięty poprzez inteligentne zamaskowanie rury wydechowej z ukrytym katalizatorem. Dostarcza prawdziwy brytyjski ryk silnika typu twin, z bogatym warkotem, który w pełni oddaje charakter modelu T120, na poziomie jakiego oczekujesz. 

Relaksujące i wyrafinowane prowadzenie
Bonneville T120 został wyposażony w dedykowane ustawienia zawieszenia i podwozia dla relaksującej i udoskonalonej codziennej jazdy, niezależnie od tego czy podróżujesz z pasażerem, czy tylko sam na sam z motocyklem. 
Połączenie dynamiki jazdy, zwrotności i stabilności przejawia się w wygodnym siedzeniu i dostosowanym skoku zawieszenia, aby cieszyć się beztroską jazdą. Relaksująca pozycja jazdy, podgrzewane manetki w standardzie, stopka centralna i uchwyty dla pasażera. Edycja Ace jest wyposażona w funkcje, które przedstawiają maksymalny poziom komfortu oraz praktyczności.  

Oryginalna stylistykaZainspirowany legendarnym modelem Bonneville 59’, model BonnevilleT120 Black został stworzony aby kultywować legendarny styl, detale i cechy swojego prekursora. Począwszy od ogólnej sylwetki, rzeźbionego, opływowego zbiornika paliwa poprzez przepiękne emblematy, oświetlenie oraz niesamowite  zegary, model T120 Black bez wątpienia pięknie ewoluował, stając się ponadczasowy.

Najnowsze

Renault EZ-GO na Mobility City 2019

Z okazji Światowego Dzień Środowiska. PSPA, wspólnie z Grupą Renault, organizuje w Warszawie seminarium Mobility City 2019, poświęcone elektromobilności i pojazdom autonomicznym. W ramach wydarzenia, po raz pierwszy w Polsce, zaprezentowany zostanie autonomiczny, elektryczny i współdzielony pojazd koncepcyjny Renault EZ-GO.

Na naszych oczach dokonują się przełomowe zmiany w motoryzacji. Zarówno wielkie koncerny, jak i nowo powstające, ambitne startupy, uczestniczą w wyścigu technologicznym, którego celem jest pełna autonomizacja transportu. Ale czym dokładnie jest samochód samosterujący? Jak jest zbudowany i na jakiej zasadzie widzi świat? W końcu, kiedy kierowcy faktycznie przestaną być potrzebni? Europejscy eksperci i praktycy elektromobilności oraz autonomizacji spotkają się już 5 czerwca br. na Placu Defilad w Warszawie, by wspólnie rozmawiać na ten temat. Seminarium Mobility City 2019 odbędzie się w ramach finału konkursu „Renault Easy City. Design the Future”

W seminarium udział wezmą podmioty aktywne w obszarze autonomizacji, w tym Grupa Renault, wiodący producent samochodów elektrycznych wykorzystywanych przez platformy carsharingowe na świecie, od lat pracujący nad pojazdami samosterującymi oraz PTV Group, światowy lider oprogramowania i danych transportowych, z którego technologii korzysta 2,5 tys. inteligentnych miast. Wśród uczestników jest także Instytut Transportu Samochodowego, inicjator badań pojazdów autonomicznych w Polsce oraz KPMG, tworzący Autonomous Vehicles Readiness Index.

W ramach finału konkursu „Renault Easy City. Design the Future” oraz seminarium Mobility City 2019 zaprezentowany zostanie Renault EZ-GO, który jest koncepcyjnym samochodem autonomicznym czwartego stopnia.

Najnowsze