Michelin Pilot Sport Cup na wyposażeniu najnowszego Porsche 911 GT3
Michelin został dostawcą ogumienia do najnowszej wersji kultowego Porsche
Opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 montowane jako oryginalne wyposażenie zostały zaprojektowane specjalnie dla ostatniej generacji Porsche 911 GT3. Wykonano je z nowo opracowanej podwójnej mieszanki gumy oraz zastosowano w nich najbardziej zaawansowane technologie stworzone na potrzeby sportów motorowych, co jest zgodne z filozofią Michelin zakładającą przenoszenie innowacji z toru wyścigowego na drogi.
{{ image(34445) }}
Dzięki temu technologie te są dostępne dla każdego kierowcy, umożliwiając mu czerpanie korzyści z najwyższej trwałości, przyczepności, sterowności i bezpieczeństwa, zarówno podczas codziennej jazdy, jak i w bardzo wymagających warunkach na torze wyścigowym. Porsche 911 GT3 (992) będzie miało następujące fabryczne wyposażenie: przednie opony w rozmiarze 255/35 ZR 20 Michelin Pilot Sport Cup 2 oraz tylne 315/30 ZR 21 Michelin Pilot Sport Cup 2.
Dostępne będzie też dodatkowe opcjonalne wyposażenie przez dealerów: opony przednie 255/35 ZR 20 Michelin Pilot Sport Cup 2 R Connect oraz tylne 315/30 ZR 21 Michelin Pilot Sport Cup 2 R Connect. Podczas testów na 20,8-kilometrowym torze Nürburgring Nordschleife w Niemczech samochód wyposażony w opony Pilot Sport Cup 2 R Connect osiągnął czas okrążenia 6 minut i 59,927 sekund.
{{ image(34446) }}
W czasie przygotowań do próby na tym obiekcie Porsche przetestowało opony trzech różnych producentów na torze wyścigowym w Hockenheim, a następnie wybrało Michelin Pilot Sport Cup 2 R Connect, ponieważ opony zapewniały najlepsze osiągi. Z początkiem października 2020 r. umowa o współpracy pomiędzy Porsche AG a Michelin została przedłużona na kolejne cztery lata. Oprócz partnerstwa w sektorze pojazdów produkcyjnych potwierdzono również po raz kolejny współpracę w sportach motorowych: Michelin został wyłącznym partnerem Porsche Motorsport w programie roboczym GT WEC i większości międzynarodowych serii pucharowych Porsche, w tym Porsche Mobil 1 Supercup.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: