Mercedes wspiera profesjonalnych graczy League of Legends

Marka samochodów ze Stuttgartu została wyłącznym partnerem motoryzacyjnym wszystkich globalnych wydarzeń e- sportowych League of Legends organizowanych przez Riot Games.

Dziesiąta edycja Mistrzostw Świata w League of Legends, w skrócie Worlds 2020, odbywa się w Szanghaju w dniach od 25 września do 31 października 2020 r. – jako pierwsze duże globalne wydarzenie sportowe w Chinach od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. To nie tylko okrągła rocznica mistrzostw, ale także początek globalnego partnerstwa pomiędzy Riot Games a Mercedes-Benz.

Ustalenia dotyczące partnerstwa zostały z wyprzedzeniem przekazane społeczności LoL. W oficjalnym filmie z hymnem mistrzostw, który ukazał się 17 września br., uważni obserwatorzy zdążyli rozpoznać już Mercedesy GLA i EQC.

Bettina Fetzer oficjalnie ogłosiła partnerstwo podczas wydarzenia zapowiadającego Worlds 2020; gospodarzem imprezy jest studio Riot Games z Los Angeles. Mercedes-Benz jest teraz wyłącznym partnerem motoryzacyjnym trzech globalnych wydarzeń League of Legends: Mid-Season Invitational, Worlds oraz All-Star Event. W ten sposób marka spod znaku trójramiennej gwiazdy wynosi dotychczasowy sponsoring League of Legends w Chinach (tzw. LPL) na poziom globalny.

Mercedes-Benz rozpoczął współpracę pod hasłem „Ikony nowej generacji” – dla uczczenia 10 lat Mistrzostw Świata w League of Legends. Producent akcentuje tu przede wszystkim znaczenie społeczności. Podczas wydarzenia pojawią się sygnowane przez Mercedes-Benz skrzynie Hextech Chests – wirtualne pudełka-niespodzianki z przedmiotami pożądanymi w czasie gry.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze