fot. Mercedes
|
Aktorka o niebanalnej urodzie znana z „Piątego elementu” została twarzą tegorocznego wydarzenia mody Mercedes Benz Fashion Week 2011. Mimo przyszłorocznej daty w nazwie imprezy, rozpocznie się ona już za niewiele więcej niż miesiąc – 7 lipca i potrwa do 10. Podczas „modowego” tygodnia fanom najnowszych kolekcji i oryginalnego designu zaprezentowane zostaną w Berlinie projekty na sezon wiosna-lato 2011.
Promując imprezę, na potrzeby kampanii reklamowej Milla Jovovich dała się sfotografować w towarzystwie pięknego Mercedesa E Cabrio. Autor zdjęć – Miles Aldridge’a, pokazał piękną, pewną siebie kobietę, ubraną w odważną sukienkę (oczywiście patrząc na długość mini i kształt bombki – najmodniejszą) i równie piękny samochód, ale również (na co zwraca się chyba największą uwagę) niezwykłe nakrycie głowy, które powstało aż z 300 farbowanych piór. Oryginalny kapelusz przyćmiewa urodę Milli, zasłania piękną sylwetkę Mercedesa i pokazuje, że choć moda i samochody mogą żyć w symbiozie to jednak czasem trzeba skupić uwagę na jedym z nich. Komunikat zdjęcia jest prosty: w przypadku Mercedes Benz Fashion to moda gra pierwsze skrzypce!