 
	Mercedes Klasa E Coupe – w końcu jest!
Mercedes kazał długo czekać na premierę nowej Klasy E Coupe. Kilka dni temu samochód w końcu oficjalnie zadebiutował. Czas poznać pierwsze szczegóły.
Nowy model prezentuje się bardzo elegancko, a jego wygląd nie odbiega od pozostałych modeli w gamie marki z gwiazdą na masce. Samochód uzupełnia lukę powstałą pomiędzy Klasą C Coupe a Klasą S Coupe.
Samochód jest teraz nieco większy od poprzednika. Nadwozie ma długość 4826 mm, 1860 szerokości oraz 1430 wysokości. Rozstaw osi w tym modelu wynosi 2873, dzięki czemu ilość miejsca w kabinie uległa znaczącej poprawie.
 
	We wnętrzu znajdziemy te same rozwiązania, co w czterodrzwiowej Klasie E. Jednak pojawiło się kilka detali, które wyróżniają wersję coupe. Z tyłu zamiast tradycyjnej kanapy zamontowano dwa osobne fotele.
Mercedes Klasa E Coupe będzie dostępny w czterech wariantach silnikowych. Na początek producent zaoferuje trzy wersje benzynowe oraz jedną wysokoprężną. Podstawowa wersja to E200 z silnikiem o mocy 184 KM. W ofercie będą jeszcze dostępne E300 (242 KM), E400 (333 KM) oraz E220d (194 KM). Za jakiś czas producent dołoży jeszcze wersję od AMG.
Oficjalna prezentacja samochodu dla szerokiej publiczności odbędzie się uż za miesiąc podczas salonu samochodowego w Detroit.
 
	Najnowsze
- 
                                                
                                                      Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu.
- 
                                                
                                                      Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
- 
                                                
                                                      Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
- 
                                                
                                                      Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
- 
                                                
                                                      Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	 
	 
	 
	 
	
Zostaw komentarz: