Mercedes Gullwing w polskich salonach
Masz wolne 810 tys. złotych i miłość do pięknych retro samochodów? Na Mercedesa SLS AMG - auto z otwieranymi do góry drzwiami, można już składać zamówienia w polskich salonach. Jeśli nie masz funduszy, możesz pooglądać go na wielu witrynach poświęconych modelowi.
fot. Mercedes
|
Jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży zainteresowani klienci mieli do dyspozycji wyczerpujący materiał informacyjny, umożliwiający zapoznanie się z dostępnymi lakierami, kolorami skóry oraz zakresem wyposażenia seryjnego i dodatkowego, oferowanego do SLS AMG. Zanim pierwsze samochody pojawią się na ulicach wiosną 2010 r., niecierpliwi mogą odwiedzać specjalne witryny internetowe: www.mercedes-benz.de/sls-amg i www.mercedes-amg.de/#/sls , zapewniające wyczerpujący wgląd w topowe walory SLS AMG. Oba magazyny internetowe zawierają teksty, zdjęcia i filmy dotyczące osiągów, rozwiązań technicznych, designu i wyposażenia. Jednocześnie na stronach www.mercedes-benz.de i www.mercedes-amg.de można skonfigurować swój wymarzony samochód online, a wkrótce będzie to można także zrobić na polskiej stronie www.mercedes-benz.pl.
Aktywność Mercedes-Benz i AMG na platformach online
fot. Mercedes
|
Mercedes-Benz i AMG podążają nowymi drogami w dziedzinie komunikowania się z klientami również w sferach społecznościowych: pod www.sls-amg-reporter.com można znaleźć krótkie reportaże filmowe i artykuły Matthewa K., reportera SLS AMG. 36‑letni fan motoryzacji towarzyszy wprowadzaniu na rynek SLS AMG i informuje o rozmaitych imprezach z całego świata, podczas których samochód z otwieranymi drzwiami do góry jest prezentowany publicznie. Matthew K. jest ponadto aktywny na http://twitter.com/sls_amg , gdzie informuje live o swoich podróżach samochodem SLS AMG – dzieląc się też swoimi prywatnymi przeżyciami i przemyśleniami dotyczącymi supersportowego auta. Aktualne informacje o SLS AMG są również dostępne na www.facebook.com/MercedesBenz – fani marki Mercedes-Benz mogą tu zamieszczać własne zdjęcia i filmy oraz komunikować się z innymi użytkownikami.
Nowa legenda z unikalnymi osiągami
fot. Mercedes
|
Mercedes-Benz SLS AMG to pierwszy zaprojektowany samodzielnie od podstaw przez Mercedes-AMG GmbH samochód. Intryguje aluminiowe nadwozie typu spaceframe z drzwiami otwieranymi jak skrzydła, centralnie zamontowany silnik AMG V8 o pojemności 6,2 litra, maksymalnej mocy 571 KM, momencie obrotowym wynoszącym 650 niutonometrów i smarowaniem wymuszonym pompami, siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów w układzie transaxle, sportowe zawieszenie z podwójnymi, aluminiowymi wahaczami poprzecznymi i masa własna 1620 kilogramów. Rozkład obciążenia między oś przednią a tylną, wynoszący 47 do 53 procent i niski środek ciężkości podkreślają wyrafinowaną koncepcję supersportowego samochodu. Nowy „Gullwing” przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy, natomiast jego prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 317 km/h. Zużycie paliwa, wynoszące 13,2 litrów na 100 kilometrów (w cyklu mieszanym) jest jednym z najniższych w tej kategorii.
fot. Mercedes
|
Cena sprzedaży SLS AMG wynosi 810 000 zł brutto (z 22 % VAT). Szeroka oferta wyposażenia dodatkowego umożliwia dostosowanie „Gullwinga” zgodnie z osobistymi upodobaniami.
Najważniejsze elementy wyposażenia dodatkowego w skrócie:
– wysokosprawny ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG
– wyczynowe zawieszenie AMG ze sztywniejszą charakterystyką, optymalizujące dynamikę poprzeczną
– obręcze z lekkiego stopu AMG z 5 podwójnymi szprychami 9,5 x 19 cali (przód) i 11,0 x 20 cali (tył) z oponami 265/35 R 19 (przód) i 295/30 R 20 (tył)
– obręcze kute AMG, 10-szprychowe 9,5 x 19 cali (przód) i 11,0 x 20 cali (tył) z oponami 265/35 R 19 (przód) i 295/30 R 20 (tył)
– wyczynowa kierownica AMG w skórze/ Alcantara
– sportowe, kubełkowe fotele AMG
– karbonowa osłona komory silnika AMG
– lakier „srebrny AMG alubeam”
– lakier „szary AMG Monza magno” (matowy)
– karbonowe elementy wykończeniowe AMG (schowek z przodu i schowek z tyłu, łącznie z pokrywą, osłona AMG DRIVE UNIT, osłony konsoli środkowej i bloku zmiany biegów z tyłu, listwy ozdobne na konsoli środkowej i podłokietnikach w drzwiach)
– skóra designo Nappa designo jedno- / dwubarwna
– pakiet pamięci z elektryczną regulacją położenia kolumny kierownicy i foteli oraz 4-zakresowym podparciem kręgosłupa
– system nagłośnienia Bang & Olufsen BeoSound AMG Surround
Najnowsze
-
DACIA DUSTER ZDOBYWA TYTUŁ CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Właśnie zakończyła się tegoroczna edycja konkursu Car of the Year Polska. W tym roku zwycięzcą została Dacia Duster, zdobywając 69 punktów i najwyższe uznanie ośmiu jurorów. -
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
-
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Zostaw komentarz: