Mercedes GLK dla Nataszy Urbańskiej
Natasza Urbańska, finalistka jubileuszowej edycji "Tańca z Gwiazdami", wybrała samochód z gwiazdą na masce. Mercedes-Benz Polska, doceniając niezwykle wysoki i wyrównany poziom finału popularnego show telewizji TVN, zaproponował Nataszy Urbańskiej model GLK.
![]() |
fot. Mercedes
|
– Jest mi bardzo miło, że Mercedes-Benz Polska docenił to, co pokazałam w Tańcu z Gwiazdami. Już przed programem szukałam dla siebie samochodu. Stwierdziłam, że ze względu na dziecko najlepiej i najbezpieczniej będę się czuła w samochodzie terenowym. Wybrałam GLK, wersję z trzylitrowym silnikiem diesla 350 CDI BlueEFFICIENCY. Czarny lakier i czarne wnętrze – mówi Natasza Urbańska.
– Oglądając finał dziesiątej edycji Tańca z Gwiazdami byłem pod wrażeniem spotkania dwóch godnych siebie rywalek. Anna Mucha oczarowała ambicją i talentem, dzięki którym z odcinka na odcinek stawała się coraz bardziej rasową tancerką. Z kolei Natasza Urbańska udowod-niła, że niemożliwe jest możliwe i perfekcję da się jeszcze poprawić. Sympatia widzów podzieliła równo pomiędzy obie gwiazdy, czyli według publiczności obie zasłużyły na pierwsze miejsce. Dołączamy się do tej opinii. Dlatego serdecznie gratulujemy zwycięstwa Annie Musze i życzymy wiele radości z jej nowego Mercedesa. Z kolei Nataszy Urbańskiej, która od jakiegoś czasu nosiła się z zamiarem zakupu nowego samochodu, zaproponowaliśmy atrakcyjne warunki. Wybór padł na model Mercedesa GLK – mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: