Mercedes EQC 400 4MATIC oraz EQC 400 SPORT 4MATIC już niebawem wyjadą na drogi!
Mercedes-EQ poszerza gamę swojego cenionego elektrycznego SUV-a EQC 400 4MATIC.
EQC 400 4MATIC standardowo oferuje m.in. matrycowe reflektory MULTIBEAM LED wraz z Asystentem świateł drogowych Plus, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika EASY-PACK, cyfrowe wskaźniki oraz wyświetlacz systemu operacyjnego o przekątnej 10,25”, kamerę cofania, szyby z izolacją akustyczną oraz ładowarki pokładowe AC o mocy 11 kW i DC o mocy 110 kW. Nabywcy otrzymują też bezpłatną 3-letnią subskrypcję usługi Mercedes me Charge, dzięki której mogą korzystać z krajowych i zagranicznych stacji ładowania za pomocą zintegrowanej, intuicyjnej funkcji płatności, a także roczny dostęp do stacji IONITY o mocy co najmniej 150 kW.
{{ image(34496) }}
Nowy wariant EQC 400 SPORT 4MATIC poza bazową specyfikacją seryjnie oferuje m.in. pakiety: parkowania, lusterek, schowków i komfortowych siedzeń, nagłośnienie przestrzenne, nastrojowe oświetlenie, Asystenta martwego pola, dostęp bezkluczykowy oraz przyciemniane szyby. Jego wizytówką jest linia AMG dla nadwozia i wnętrza, która z zewnątrz wyróżnia się specyficzną czarną przednią osłoną z podwójnym „ostrzem”, dynamicznie wyprofilowanym przednim zderzakiem AMG ze wstawkami w kolorze czarnym i srebrnym (lśniące wykończenie) oraz kurtynami powietrznymi, poszerzonym tylnym zderzakiem AMG z nakładką na kształt dyfuzora, a także 19-calowymi, aerodynamicznie zoptymalizowanymi obręczami AMG z pięcioma podwójnymi ramionami, lakierowanymi na kolor tytanowy.
{{ image(34497) }}
W kabinie linia AMG zwraca uwagę wielofunkcyjną sportową kierownicą ze spłaszczonym u dołu wieńcem i perforacją w obszarze chwytu, sportowymi fotelami, deską rozdzielczą pokrytą syntetyczną skórą, wybranymi przeszyciami w kolorze różowego złota oraz elementami ozdobnymi z wykończeniem przypominającym włókno węglowe. Całość uzupełniają nakładki na pedały AMG ze szczotkowanej stali nierdzewnej z gumowymi wypustkami oraz dywaniki podłogowe AMG.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: