
McLaren rozpoczyna wyjątkowo luksusową współpracę…
Walpole, mówi wam to coś?
McLaren Automotive ogłosił, że dołączył do Walpole, brytyjskiego organu reprezentującego luksusowe marki. Producent samochodów zajął tym samym miejsce obok takich brytyjskich marek, jak Burberry, Fortnum & Mason czy Claridge’s.
Dołączenie do Walpole, którego misją jest promowanie i ulepszanie brytyjskiego sektora dóbr luksusowych na całym świecie, pomoże wzmocnić pozycję McLarena jako marki luksusowej, opartej na pionierskiej technologii, innowacyjnym designie, potężnych osiągach jego supersamochodów i luksusowym doświadczeniu posiadania.
McLaren dołączył do Walpole, tuż przed globalną premierą Artury, pierwszego seryjnie produkowanego wysokowydajnego hybrydowego supersamochodu i pierwszego, w którym zastosowano innowacyjną, nową, wyjątkowo lekką architekturę – zaprojektowaną i zbudowaną w nowym zakładzie McLarena – która będzie podstawą nowej generacji zelektryfikowanych supersamochodów firmy.
Przeczytaj też: McLaren Artura – hybrydowy supersamochód nowej generacji. Co o nim wiemy?
McLaren już współpracuje z niektórymi z najbardziej renomowanych luksusowych marek na świecie, w tym Richardem Mille, z którym współtworzy limitowane edycje zegarków, a także wschodzącymi brytyjskimi markami, takimi jak firma Castore zajmująca się odzieżą sportową premium.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: