
Mazda CX-5 2022 już w polskich salonach. Wiemy, ile kosztuje!
W salonach Mazdy w Polsce pojawiły się już pierwsze egzemplarze Mazdy CX-5 po zmianach modelowych na 2022 r., dostępne także do jazd testowych, kolejne samochody płyną z Japonii, a dealerzy przyjmują już zamówienia na majową produkcję z gwarancją ceny z dnia zamówienia.
Samochód wyróżnia się przeprojektowaną przednią i tylną częścią nadwozia z nowymi światłami i zmienionym grillem, nową konstrukcją foteli oraz lepszym wyciszeniem wnętrza i na nowo zestrojonym zawieszeniem. W gamie wersji wyposażenia – oprócz czterech standardowych poziomów KAI, KANJO, HIKARI i ENSO – pojawiły się dwie odmiany specjalne – Newground i Homura.
Nowością jest też lakier Zircon Sand inspirowany kolorem piasku krzemowego z formy odlewniczej stosowanej przez Mazdę w produkcji pojazdów już od lat 50. XX wieku.
Silnik 2.0 rozwija moc 165 KM i dostępny jest zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów i z napędem na przednie lub wszystkie koła. Mocniejszy wariant – 2.5 Skyactiv-G rozwija 194 KM, połączony jest wyłącznie z automatyczną przekładnią i również występuje z napędem na przód lub na obie osie.
Ceny Mazdy CX-5 po zmianach modelowych na 2022 r. zaczynają się od 123 900 zł za wersję KAI z silnikiem 2.0 o mocy 165 KM, napędem na przednią oś i manualną, sześciostopniową skrzynią biegów.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: