
Mazda 6 2021 – znamy ceny w Polsce!
Mazda 6 w wersji modelowej na 2021 r. oferowana jest w nowych wersjach SkyJoy i SkyPrestige. Co jeszcze się zmieniło?
Mazda6 po zmianach modelowych na 2021 r będzie dostępna jako sedan i kombi. Zmiany na nowy rok modelowy obejmują:
- Nowy lakier – szary Polymetal Gray, który poszerza gamę do 10 kolorów
- Radio cyfrowe DAB+ na wyposażeniu wszystkich wersji, w wyposażeniu standardowym jakość dźwięku systemu audio podwyższona dzięki użyciu 6 zamiast 4 głośników
- Funkcje Apple CarPlay i Android Auto obecne w standardzie we wszystkich wersjach wyposażenia; dla Apple CarPlay dostępna jest łączność przewodowa oraz bezprzewodowa
- Wersja 100th Anniversary – zestawienie nadwozia w kolorze Snowflake White z wnętrzem w barwach białej i burgundowej w nawiązaniu do pierwszego samochodu osobowego marki Mazda – modelu R360 Coupé
W ofercie na rok modelowy 2021 pozostają wyłącznie silniki benzynowe Skyactiv-G o pojemności 2,0 i 2,5 litra. Jednostka 2.0 Skyactiv-G dostępna jest w dwóch wariantach mocy – 145 i 165 KM, przy czym ten pierwszy oferowany jest wyłącznie w sprzedaży flotowej.
Obie wersje silnikowe można zamówić z sześciostopniową manualną przekładnią lub sześciobiegową skrzynią automatyczną. Odmiana 2.5 Skyactiv-G o mocy 194 KM dostępna jest wyłącznie ze skrzynią automatyczną o sześciu przełożeniach.
Ceny Mazdy 6 2021 rozpoczynają się od kwoty 127 900 zł za bogato wyposażoną wersję SkyJOY z silnikiem 2.0 Skyactiv-G o mocy 165 KM i sześciostopniową manualną przekładnią, bez względu na rodzaj wybranego nadwozia.
W wyposażeniu standardowym znajdują się takie elementy jak kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie, reflektory LED ze spryskiwaczami, aktywny tempomat, system monitorujący martwe pole w lusterkach wraz z asystentem monitorującym ruch poprzeczny podczas cofania, nawigacja satelitarna czy aluminiowe obręcze kół o średnicy 17 cali.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: