Maya Weug pierwszą kobietą w Akademii Kierowców Ferrari!
Czy 16-latka ma szansę zostać gwiazdą światowego motorsportu?
Maya Weug jest pierwszą kobietą, która dołącza do Akademii Kierowców Ferrari. Zapamiętajcie to nazwisko, bo dziewczynka ma szansę zostać przyszłą gwiazdą sportów motorowych.
16-latka została członkinią Akademii Kierowców Ferrari, dzięki wygraniu programu treningowego „FIA Girls on Track – Rising Stars”, prowadzonego przez Komisję FIA ds. Kobiet w Motosporcie i Ferrari.
Maya Weug podpisała roczny kontrakt z Akademią Kierowców Ferrari, zaliczy szkolenie w akademii oraz sezon w Formule 4:
Dosłownie nie mam teraz słów, aby wyrazić swoje uczucia. To było moje marzenie od tak dawna, odkąd zaczęłam ścigać się w kartingu, by zostać członkiem rodziny Ferrari. I teraz to się stało!
Jestem bardzo szczęśliwa i wdzięczna całej Akademii Kierowców Ferrari i FIA za ich ciężką pracę. Dziękuję bardzo. To było niesamowite doświadczenie, wiele się nauczyłam,to było niesamowite. Wciąż brakuje mi słów!
To będzie mój pierwszy sezon w F4, więc chcę doskonalić się w każdym wyścigu. To wielki zaszczyt być w Akademii Kierowców Ferrari i reprezentować ich oraz Komisję FIA ds. Kobiet w Motosporcie. Sprawię, że będą ze mnie dumni i dam z siebie wszystko, i oczywiście będę dążyć do zdobycia, jak najwyższej pozycji. Nie mogę sobie wyobrazić, z jaką dumą będą nosić czerwoną koszulkę z logiem czarnego konia na żółtym tle.
{{ image(33666) }}
Przeczytaj też: Młode zawodniczki trenują z Ferrari. Czy wśród nich jest przyszła gwiazda motorsportu?
Do finału programu „FIA Girls on Track – Rising Stars” dotarły również Francuzka Doriane Pin oraz Brazylijki Antonella Bassani i Julia Ayoub.
{{ image(33665) }}
I still can’t believe it’s true!
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: