
Maserati Grecale pokonuje śnieg i lód. Ekstremalne testy trwają
Testy prototypów Grecale trwają. Aktualnie odbywają się na zmrożonych szwedzkich polanach – w ekstremalnie niskich temperaturach, na nawierzchniach o bardzo małej przyczepności.
Prototypy są testowane z myślą o „doszlifowaniu” ich rozruchu oraz zachowania w najniższych temperaturach, sprawdzeniu dynamiki jazdy na mieszanych nawierzchniach, od asfaltu przez śnieg aż po lód, a także pod kątem utrzymania komfortowych warunków we wnętrzu przy zróżnicowanej pogodzie, od kilku stopni powyżej zera do panujących w Laponii -30°C.

Przy okazji przeprowadzono testy na potrzeby precyzyjnego skonfigurowania charakterystyki przyczepności, podsterowności i nadsterowności samochodu w poszczególnych trybach jazdy oraz z różnymi rozmiarami i typami kół. Cel: szczegółowe zdefiniowanie każdego z dostępnych programów jazdy.

Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: