Luksusowe akcesoria od BMW

Bawarski producent rozszerza swoją kolekcję akcesoriów z gamy "Lifestyle Iconic Collection". Dołączą do nich cztery nowe pozycje, które nawiązują do stylizacji nowego BMW Serii 7.

Seria BMW Lifestyle Iconic Collection została wzbogacona o cztery nowe akcesoria. Jest to pokrowiec na telefon komórkowy, tablet oraz dwa skórzane etui, które zostały zaprojektowane w nawiązaniu do najnowszego BMW Serii 7. Mają dostarczyć wysokiego komfortu użytkowania. Kolekcja składa się z akcesoriów wykonanych z materiałów najwyższej jakości, ekskluzywnych, a przy tym unikalnych. 

BMW Iconic Universal Mobile Phone Case to pokrowiec na telefon komórkowy wykonany z cielęcej skóry. To obowiązkowy gadżet nie tylko dla posiadaczy smartfonów, ale przede wszystkim dla fanów marki BMW. Akcesorium zostało wykończone we wnętrzu żakardową podszewką, a także ozdobione logo w kształcie „nerki”. Cena tego gadżetu to 110 euro.

 

Będąc przy temacie elektronicznych gadżetów warto rozważyć przy okazji pokrowiec na tablet, który został wykonany z tego samego gatunku skóry, co pokrowiec na telefon. Dodatkowo został obszyty szwami z woskowanej nici oraz magnesową klapę.

Trzeci gadżet to pokrowiec na urządzenie Samsung Touch Command, które z kolei pozwala zdalnie kontrolować nowe BMW Serii 7. Również zostało wykonane z cielęcej skóry obszytej w bardzo gustowny sposób. Wnętrze pokrowca zostało wykończone żakardem wysokiej jakości, na którym umieszczono charakterystyczne „nerki”. Za ten gadżet zapłacimy 99 euro.

 

Ostatni dodatek z serii to kieszonkowy pokrowiec, który został wyposażony w dwa uchwyty na długopis bądź pióro i komorę boczną. We jego wnętrzu pomieścimy także dwa kluczyki do samochodu, telefon komórkowy oraz wszelkie niezbędne drobiazgi. Podobnie jak poprzednie gadżety, ten również został wykonany z cielęcej skóry, a jego cena to 120 euro.

 

Wszystkie akcesoria z serii Lifestyle Iconic Collection są już dostępne w sklepie internetowym BMW, a także u wybranych dealerów marki.

Najnowsze

Kia Sportage rodem z Grand Theft Auto

Wygląda na to, że koreański producent chce przyciągnąć do siebie młodszych klientów. Najnowsza reklama modelu Sportage przeznaczona na rodzimy rynek nawiązuje do kultowej gry.

Południowokoreański oddział koncernu Kia przygotował nową reklamę modelu Sportage, który został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Producent stawia mocno na ten model nie tylko w Azji, ale także w Europie. 

Ma w tym pomóc najnowsza reklama, która jest mocno inspirowana serią Grand Theft Auto, która jest doskonale znana wszystkim wielbicielom gier komputerowych. Nie mamy pojęcia, o czym mówią bohaterowie klipu, ale możemy zauważyć charakterystyczny sposób poruszania się oraz kadry nawiązujące do obrazków z gry. 

Koreańczycy mają naprawdę spore poczucie humoru. Zobaczcie, jak wygląda najnowsza reklama modelu Sportage:

https://www.youtube.com/watch?v=X_G61BmmaEY

 

Najnowsze

Mini Gentleman – nowa kolekcja dla panów

Kolekcja MINI Gentleman to akcesoria zaprojektowane we współpracy z sześcioma młodymi włoskimi talentami z różnych dziedzin i oferowane są w limitowanym wydaniu wyłącznie w BMW Welt w Monachium.

Są młodzi i niekonwencjonalni: SuperDuper, TYG Spectacles, Alberto Premi i Pijama, kreatorka perfum Paola Bottai i zespół Proraso z ilustratorem Pietro Nicolaucichem wspólnie z MINI zaprojektowali kolekcję MINI Gentleman zainspirowaną modelem Clubman. Powstało łącznie sześć stylowych klasyków mody: kapelusz, okulary słoneczne, para butów, torba, perfumy oraz zestaw do golenia.

SuperDuper: kapelusz dla dżentelmena
Marka SuperDuper słynie z połączenia tradycyjnej sztuki kapelusznictwa z nowoczesnym wzornictwem i wyjątkowymi detalami. Kapelusz Gentleman wykonany został ręcznie z wysokiej jakości filcu. Wewnętrzna opaska zainspirowana jest wysokogatunkową skórą foteli stosowaną w MINI Clubman. Kolorowe podwójne szwy wzorowane są na innym charakterystycznym elemencie MINI.

TYG Spectacles: okulary słoneczne dla dżentelmena
Skrót „TYG” oznacza „Three young Gentlemen” – zgodnie z tą zasadą również okulary słoneczne z kolekcji zaprojektowane zostały dla prawdziwego dżentelmena. Wysokiej jakości materiały, takie jak szczotkowany metal, prawdziwa skóra oraz soczewki firmy Carl Zeiss przetworzone zostały ręcznie w prawdziwie eleganckie okulary z elegancko-sportowym akcentem. Eliptyczny kształt i minimalistyczny design odzwierciedlają elementy nowego MINI Clubman.

lberto Premi: buty dla dżentelmena
Buty z Kolekcji MINI Gentleman to połączenie najlepszej, ręcznie wycinanej skóry licowej z ultralekką mikropodeszwą. Młody projektant Alberto Premi słynie z łączenia tradycyjnego rzemiosła szewskiego z miejskimi elementami stylistycznymi. Stawia on na innowacyjne materiały, niekonwencjonalne zestawienia kolorystyczne i przemyślane detale – podobnie jak MINI.

Pijama: torba dla dżentelmena
Za marką Pijama kryje się duet: projektantka mody Monica Battistella i architekt Sergio Gobbi. Ich znakiem rozpoznawczym jest neopren, którego użyli także w produkcji torby z Kolekcji MINI Gentleman. Można ją nosić jako plecak, aktówkę lub torbę na ramię. Sprytny system kieszeni wewnętrznych oferuje mnóstwo miejsca – podobnie jak MINI Clubman. Torba ta umożliwia elastyczną stylizację.

Paola Bottai: zapach dla dżentelmena
„Elegancki, kosmopolityczny i nieco tajemniczy” – tak włoska kreatorka perfum Paola Bottai opisuje zapach stworzony dla Kolekcji MINI Gentleman. Paola Bottai uczyła się swego rzemiosła w słynnym Instytucie Perfumerii w Grasse, specjalizując się w zapachach męskich, gdzie tworzyła najróżniejsze produkty, począwszy od klasycznych perfum aż po odżywki do zarostu.

Proraso: zestaw do golenia dla dżentelmena
Niezwykle stylową pielęgnację zarostu umożliwia zestaw do golenia z Kolekcji MINI Gentleman składający się z klasycznego pędzla do golenia, kremu przed goleniem, kremu do golenia i balsamu po goleniu utrzymanych w stylistyce dawnych zakładów fryzjerskich. Stworzyła go marka Proraso, która od 70 lat zazdrośnie strzeże swej tajnej formuły opartej na eukaliptusie. Opakowanie zestawu stworzył włoski ilustrator Pietro Nicolaucich, który projektował już dla marek Moschino, Sisley, Etnies i Nike.

Sugerowane ceny detaliczne wymienionych produktów:
Okulary słoneczne TYG Spectacles x MINI: 268 euro
Buty skórzane Alberto Premi x MINI: 347 euro
Kapelusze filcowe SuperDuper x MINI: 295 euro
Zestaw do golenia Proraso x MINI, ilustrowany przez Pietro Nicolaucicha: 100 euro
Torba Pijama x MINI: 175 euro
Perfumy Paola Bottai x MINI: 110 euro

Punkt sprzedaży:
BMW Welt / MINI Lifestyle Shop
Am Olympiapark 1
80809 Monachium

Źródło: BMW, Mototarget

Najnowsze

Koniec ITD. Połączy się z policją

Potwierdzają się wcześniejsze doniesienia na temat likwidacji Inspekcji Transportu Drogowego. Nie oznacza to jednak, że nie będzie komu obsługiwać fotoradarów. Dotychczasowe struktury zostaną włączone w szeregi policji.

Taką informację podał kilka dni temu wiceszef MSWiA Jarosław Zieliński. Według niego zmiany mają poprawić bezpieczeństwo na drogach, a odpowiedni projekt ustawy jest właśnie przygotowywany. Oprócz Inspekcji Transportu Drogowego policja przejmie także kontrolę nad elektronicznym systemem nadzoru nad ruchem drogowym oraz kwestią fotoradarów. 

Według Zielińskiego inspektorzy transportu drogowego przejdą do policji drogowej.  Chodzi o 700 osób, które aktualnie pracują dla ITD.. Zdaniem wiceszefa MSWiA policja jest lepiej przygotowana do wzmocnienia bezpieczeństwa oraz przeprowadzania kontroli na drogach. Ostatnia kontrola NIK wskazała, że ITD które pochłania rocznie 125 mln zł ma problemy kadrowe, które sprawiają, że inspektorzy w ograniczony sposób pełnią służbę w dni wolne od pracy oraz w porze nocnej. Wykorzystują to kierowcy ciężarówek, którzy chcą unikać kontroli.

Połączone służby mają zapanować nad bezpieczeństwem na polskich drogach, gdzie w zeszłym roku doszło do prawie 35 tys. wypadków, w których zginęły 3202 osoby, a ponad 42 tys. osób zostało rannych. Głównymi problemami na naszych drogach jest nadmierna prędkość, nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu, nieprawidłowe wyprzedzanie oraz jazda pod wpływem alkoholu.

Najnowsze

List za szybą zamiast mandatu

Straż miejska to zwykle gminna maszynka do łatania dziury budżetowej. Jednak burmistrz pewnej miejscowości wpadł na pomysł żeby bloczek z mandatami wykorzystywać w nieco inny sposób.

Burmistrz miasteczka Bagno di Romagna polecił straży miejskiej żeby zamiast surowych mandatów zostawiała za szybą samochodów napisany prze niego list. Marco Baccini napisał go na kartce, która na pierwszy rzut oka wygląda jak mandat. Jednak zamiast informacji o numerach rejestracyjnych samochodu, marce oraz wysokości mandatu, znajduje się tam całkiem inna treść.

Kierowca, który zaparkuje w niedozwolonym miejscu znajdzie za szybą list o następującej treści: ” „Drogi obywatelu, zawiadamiam Cię, że zaparkowałeś samochód łamiąc kodeks drogowy i dlatego mógłbyś zostać słusznie ukarany mandatem straży miejskiej, co naraziłoby na nieprzyjemne wydatki Ciebie i Twoją rodzinę. Poza tym weź pod uwagę to, że takie zachowania są sprzeczne z zasadami wychowania obywatelskiego i stanowią negatywny przykład dla innych współobywateli, zwłaszcza dla młodzieży. Pomóż nam i świeć przykładem, by w miasteczku panował porządek i szacunek dla innych. Tutaj nie możesz parkować, dziękuję.”

Tuż obok zakończenia znajduje się podpis burmistrza oraz rysunek z jego podobizną. Ta oryginalna inicjatywa została zrealizowana przez 32-letniego burmistrza, który z wykształcenia jest adwokatem. Postanowił w nietypowy sposób walczyć z brakiem dobrych manier oraz lekceważenia przez innych ludzi. Jak podkreślał burmistrz problem złego parkowania dotykał najczęściej matek z dziećmi w wózkach oraz inwalidów.

Najnowsze