Luksusowa bitwa BMW z Mercedesem
Niecały miesiąc pozostał do końca roku, a szala zwycięstwa pod względem liczby sprzedanych samochodów w segmencie luksusowym wciąż przechyla się raz na stronę BMW, a raz Mercedesa.
W listopadzie BMW zanotowało w Stanach 45-procentowy wzrost sprzedaży, w dużej mierze dzięki sukcesowi sedana serii 5, osiągając tym samym 31,213 sprzedanych sztuk samochodów. Mercedes natomiast sprzedał o 13% więcej egzemplarzy niż w tym samym okresie w zeszłym roku, dobijając do 30,315 sztuk, co z kolei jest zasługą nowego Mercedesa E-klasy. Całościowo Mercedes jest nadal na przedzie, ale jego przewaga nad BMW się zmniejsza – obecnie wynosi 1,849 w porównaniu do 2,748 pod koniec października i 5,221 pod koniec września. Może się zatem okazać, że Mikołaj przyniesie BMW pod choinkę niespodziewane zwycięstwo.
![]() |
fot. materiały prasowe
|
Dodajmy, że te statystyki nie obejmują sprzedaży MINI ani Smartów, żadna z tych marek nie podpada pod segment luksusowy.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: