Luksusowa bitwa BMW z Mercedesem
Niecały miesiąc pozostał do końca roku, a szala zwycięstwa pod względem liczby sprzedanych samochodów w segmencie luksusowym wciąż przechyla się raz na stronę BMW, a raz Mercedesa.
W listopadzie BMW zanotowało w Stanach 45-procentowy wzrost sprzedaży, w dużej mierze dzięki sukcesowi sedana serii 5, osiągając tym samym 31,213 sprzedanych sztuk samochodów. Mercedes natomiast sprzedał o 13% więcej egzemplarzy niż w tym samym okresie w zeszłym roku, dobijając do 30,315 sztuk, co z kolei jest zasługą nowego Mercedesa E-klasy. Całościowo Mercedes jest nadal na przedzie, ale jego przewaga nad BMW się zmniejsza – obecnie wynosi 1,849 w porównaniu do 2,748 pod koniec października i 5,221 pod koniec września. Może się zatem okazać, że Mikołaj przyniesie BMW pod choinkę niespodziewane zwycięstwo.
![]() |
|
fot. materiały prasowe
|
Dodajmy, że te statystyki nie obejmują sprzedaży MINI ani Smartów, żadna z tych marek nie podpada pod segment luksusowy.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: