
Limitowane Renault Twingo od bizuu
Coraz więcej marek motoryzacyjnych wchodzi w mariaż z firmami modowymi. Tym razem polski oddział Renault przygotował specjalną wersję modelu Twingo nawiązującą do tegorocznej kolekcji bizuu.
Miejskie Renault w specjalnym wydaniu powstało pod czujnym okiem projektantek pracujących dla marki bizuu, czyli Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak.
Limitowana wersja sygnowana marką modową bizuu powstała na bazie wersji Intens Energy TCe90. Projektantki zadbały o to, żeby elementy wyposażenia samochodu nawiązywały do najnowszej kolekcji marki przeznaczonej na sezon wiosna-lato 2015.
Auto wyróżnia się nietypowym kolorem. Jest to pastelowa barwa o niebieskim odcieniu. W tym modelu spotkamy także charakterystyczną osłonę dźwigni zmiany biegów oraz przenośny schowek-torebkę wykonaną z materiału, nawiązującą do motywów kwiatowych.
Ponadto każda właścicielka tego samochodu otrzyma specjalny brelok oraz bon zniżkowy na zakupy w butikach bizuu. Żeby stać się szczęśliwą posiadaczką Renault Twingo w specjalnej wersji, trzeba zainwestować co najmniej 46 300 złotych. Polską ambasadorką tego modelu jest aktorka – Katarzyna Glinka, współpracująca z francuską marką już od kilku lat.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: