
Limitowane Renault Twingo od bizuu
Coraz więcej marek motoryzacyjnych wchodzi w mariaż z firmami modowymi. Tym razem polski oddział Renault przygotował specjalną wersję modelu Twingo nawiązującą do tegorocznej kolekcji bizuu.
Miejskie Renault w specjalnym wydaniu powstało pod czujnym okiem projektantek pracujących dla marki bizuu, czyli Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak.
Limitowana wersja sygnowana marką modową bizuu powstała na bazie wersji Intens Energy TCe90. Projektantki zadbały o to, żeby elementy wyposażenia samochodu nawiązywały do najnowszej kolekcji marki przeznaczonej na sezon wiosna-lato 2015.
Auto wyróżnia się nietypowym kolorem. Jest to pastelowa barwa o niebieskim odcieniu. W tym modelu spotkamy także charakterystyczną osłonę dźwigni zmiany biegów oraz przenośny schowek-torebkę wykonaną z materiału, nawiązującą do motywów kwiatowych.
Ponadto każda właścicielka tego samochodu otrzyma specjalny brelok oraz bon zniżkowy na zakupy w butikach bizuu. Żeby stać się szczęśliwą posiadaczką Renault Twingo w specjalnej wersji, trzeba zainwestować co najmniej 46 300 złotych. Polską ambasadorką tego modelu jest aktorka – Katarzyna Glinka, współpracująca z francuską marką już od kilku lat.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: