
Lexus LC Convertible wejdzie do produkcji!
Lexus rozszerzy gamę modelową o otwartą wersję swojego niezwykłego, flagowego coupe. LC z otwartym nadwoziem wkrótce trafi do produkcji.
Lexus LC szybko stał się jednym z najbardziej poszukiwanych i cieszących się uznaniem modeli w historii Lexusa. Możliwość powiększenia gamy modelowej o wersję z otwartym nadwoziem była sygnalizowana podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit, gdzie Lexus zaprezentował LC Convertible Concept. Auto wywołało entuzjastyczne reakcje u branżowych ekspertów jak i klientów. Samochód koncepcyjny, podobnie jak LC coupe, został nagrodzony prestiżowym wyróżnieniem EyesOn Design Award.
LC convertible będzie miał tak samo atletyczne proporcje jak coupe, ale jego odrębna tożsamość zostanie wyraźnie zaznaczona. Ogromne koła i krótkie zwisy zwiastują sportowe osiągi i dające satysfakcję wrażenia z jazdy. Model prototypowy został zaprezentowany w Goodwood w maskującym malowaniu, które tylko odrobinę zdradzi stylistyczne smaczki oraz możliwości wersji produkcyjnej.
Wyścigowy kierowca Nick Cassidy poprowadził prototyp LC convertible pod słynne wzgórze w trakcie Goodwood Festival of Speed. Cassidy jest członkiem zespołu wyścigowego LEXUS TEAM KeePer TOM’S, z którym rywalizuje w japońskiej serii Super GT w klasie GT500. W Goodwood prototyp LC convertible rozpocznie światowe tournee, podczas którego będzie zbierał dane dla inżynierów.
Szczegóły specyfikacji oraz daty wprowadzenia LC Convertible na rynek zostaną podane w późniejszym terminie.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: