Laptop Valentino Rossi

Packard Bell - sponsor zespołu Fiat-Yamaha zaprezentował światu kolorowe, zabawne laptopy sygnowane nazwiskiem Valentino Rossi. Czy sprzęt komputerowy zdobiony ciekawymi wzorami zyska uznanie płci pięknej, tak jak to uczynił już włoski motocyklista?

Kolorowe laptopy zachwycą nie tylko wielbicielki talentu Valentino Rossi
fot. Packard Bell

Netbooki i notebooki ozdobione kolorowymi wzorami zaprojektowanymi przez grafika Aldo Drudi – twórcę kasków Valentino, na sklepowych półkach pojawią się dopiero za jakiś czas, ale już teraz wywołują spore zamieszanie i emocje. Niektórzy uważają je za zbędny gadżet – ot kolejny sygnowany komputer (były już komputery Ferrari), inni marzą aby je posiadać – w końcu dla fanów to niezwykła okazja, by mieć coś wspólnego ze swoim idolem.

Specyfikacja komputerów dziewięciokrotnego Mistrza Świata na MotoGP jest na razie owiana tajemnicą. Można jednak przypuszczać, że nie będą one tak samo magiczne, jak wypowiedzi producenta dotyczące unikalnego stylu, niezwykłości i konieczności ich posiadania.

Najnowsze

Potrząśnij kulą, dostrzeżesz Astrę!

Kule ze sztucznym śniegiem to ulubiona zabawka małych dziewczynek. Potrząsasz, a cały świat zaczyna mienić się kolorami tęczy i pokrywa się pięknym, białym i zupełnie niegroźnym dla kierowców puchem. Piękne...To teraz wyobraźmy sobie taką kulę z Oplem Astrą w środku!

Czyż nie uroczy widok? Lepszy niż nudna i oklepana baletnica!
fot. Vauxhall

Kule śniegowe kojarzą nam się zwykle z dzieciństwem, świętym Mikołajem, marzeniami o kolorowym świecie, w którym każda z nas gra rolę księżniczki. Przyjemnie byłoby wtedy mieć niewielką zabawkę, którą zawsze można ukryć w kieszeni i wyjąć wówczas, gdy mamy ochotę pobujać w obłokach.

Angielskie duże i małe dziewczynki mogły ostatnio pomarzyć… W Londynie z okazji łyżwiarskiej imprezy tanecznej – dyskoteki na lodzie – stanęła kula śniegowa mieszcząca w środku… samochód. W mierzącej ponad 5 metrów średnicy kuli zmieściło się aż 50 worków sztucznego śniegu i najnowszy Vauhxall, czyli Opel Astra.

Fantastyczny pomysł na reklamę, który wydaje się przekonywać wszystkie Panie w 100%. Aż przyjemnie popatrzeć…

Najnowsze

Motocyklistki biją się o przejażdżkę – film

Dwie kobiety i jedno miejsce za plecami kierowcy najnowszego DTS-i. Gdy tylko słyszą warkot motocykla zaczyna się walka. Całość wygląda jak z Matrixa a to tylko reklama indyjskiego jednoślada... Wniosek? Zawsze lepiej mieć swój motocykl.

Bajaj DTS-i
fot. Bajaj

Bajaj to słaba rozpoznawalna w Polsce marka indyjskich skuterów, motocykli i autoriksz, jednak jej wyniki sprzedażowe są spektakularne w tamtym rejonie świata. Najnowszy model motocykla DTS-i wzbudza jak widać na filmie reklamowym spore emocje, nawet wtedy, jeśli ma to być przejażdżka maszyną jedynie na tylnej cześci kanapy.

Chcesz dowiedzieć sie więcej o tej marce wejdź na www.bajajauto.com.

 

 

 

Najnowsze

Prezentacja Jaguara XJ – brytyjski prestiż

XJ urzeka z każdej perspektywy; jest uosobieniem bogactwa, afordyzjakiem i elementem wizerunku. Choć dane nam było uczestniczyć jedynie w prezentacji statycznej samochodu, to wyobrażenie, jak ten luksus na czterech kołach wygląda podczas jazdy, nie trudno było uzyskać.

Najnowsze

Ford na rzecz walki z rakiem piersi

Ford Motor Company jest od 16 lat partnerem fundacji Susan G. Komen for Cure i przeznaczył już ponad 105 milionów dolarów na rzecz walki z rakiem piersi. Warto kupić koszulkę, apaszkę, czy drobiazgi wspierające akcję.

Jeden z emblematów
Warriors in Pink
fot. Ford

W pierwszych dniach lutego do Ford Warriors in Pink i jej kolejnej akcji podnoszenia świadomości na temat raka piersi przyłączyła się grupa aktorów grających w nowym filmie Valentine’s Day  (trailer poniżej) m.in. Patrick Dempsey, Anne Hathaway, Jessica Alba, Jamie Foxx.

Warto odwiedzić ich stronę – stronę dla Wojowników – gdzie nie tylko znajduje się wiele cennych informacji, ale także każda z nas może okazać swoje zaangażowanie dla sprawy. 

Kobiety znajdą na stronie kolekcję sygnowanych pięknymi, specjalnymi emblematami koszulek, szalików i drobiazgów. Używając ich, nie tylko pokażemy nasze poparcie dla akcji Forda, ale cały dochód z ich zakupu przekazany zostanie na ręce Fundacji Susan G. Komen for Cure, która powstała prawie trzydzieści lat temu, po śmierci jej siostry.

 

T-shirt z nadrukiem akcji
fot. Ford

Ruch typu non-profit, jest dzisiaj największą globalną siecią działaczy i kobiet, które przeżyły walkę z rakiem piersi; pracują chartyatywnie, aby ratować życie, pomagać i wzmacniać innych, aby zapewniać dobrej jakości opiekę i motywować do prac naukowych nad rakiem piersi.

Na tej samej stronie można wyrazić swoje poparcie dla akcji, wpisując dedykację na specjalnej, wirtualnej kołderce, która otulać ma swoim ciepłem wszystkich, szczególnie potrzebujących go w walce z chorobą.

Łącząc siły z fundacją, Ford, chce dotrzeć do osób w różnym wieku z informacją na temat istoty wczesnego wykrywania nowotworu.

Tuż przed Walentynkami, wtedy kiedy tyle mówi się o miłości, warto podjąć próbę dawania nadziei tym, którzy walczą z tą okrutną chorobą. Dla nas wszystkich, dla tych, którzy tę walkę toczą,  już wygrali i dla tych, którym się nie udało. 

Najnowsze