Land Rover’y i moda, czyli pokaz dla kobiet

„Jungle Obsession" to tytuł pokazu kolekcji Ewy Minge. W zeszłym tygodniu cętkowanym ubraniom towarzyszył pokaz równie drapieżnych samochodów - Land Rover'a Discovery 4 oraz Range Rover'a Sport i Range Rover'a.

fot. fotomaniaczki.pl

Ewa Minge znana jest z projektów ekstrawaganckich sukni, oryginalnych kanap typu sofa i … farb na ścianę. Tym razem, w Arkadach Kubickiego pod Zamkiem Królewskim w Warszawie, projektantka zaprezentowała swoją nową kolekcję inspirowaną dżunglą. Seria ubrań o wdzięcznej nazwie „Jungle Obsession” to bluzki, spodnie i spódnice przywodzące na myśl motywy zwierzęce: cętkami, pasy  i kolory soczystej zieleni – idealne dla kobiety zagubionej w odmętach miejskiej dżungli.

Zdaniem artystki, jej kolekcja skierowana jest do kobiet „mocnych i stanowczych”. Zupełnie tak samo, jak samochody marki Land Rover.

W Arkadach poza prezentacją Range Rovera, pokazano dwa również odmłodzone modele Range Rover’a Sport oraz Discovery, a także rarytas – jednego z 800 limitowanych sztuk Discovery w wersji Fire&Ice.

fot. fotomaniaczki.pl

Odmienionego Range Rover’a i Range Rover’a Sport wyposażono w nowe światła z diodami LED, nowocześniejsze zawieszenie (system Adaptive Dynamics), a także odświeżono ich karoserię oraz element wnętrza (nowe, mocniejsze materiały). W ofercie znalazły się też nowe silniki. Oszczędniejszy 3 litrowy diesel i mocny 5 litrowy V8.

Również portfolio silników Discovery uległo poszerzeniu. W ofercie producenta znajdzie się znany z samochodów Jaguar, oszczędny, bo palący średnio 9,8litra na 100km 3 litrowy diesel V6 . Poza tym, zaobserwować można iż Discovery zmienia się w środku w samochód bardziej luksusowy z wnętrzem dopasowanym do potrzeb wymagających kierowców (konsola środkowa została skierowana w ich stronę) i ich pasażerów. Wspomniana wyżej wersja Ice&Fire to dwa piękne samochody terenowe z ambicjami limuzyn. Fire charakteryzuje auta w kolorach płomiennej czerwieni Vesuvius połączonej z wulkaniczną czernią. Wersja Ice to chłodna biel Alaski w połączeniu z czarnymi wykończeniami dachu. Obie wersje wyposażone są w najwyższej jakości materiały (szara alcantara, skróa) i kubełkowe fotele Recaro. W Polsce zaplanowano sprzedaż tylko 15 egzemplarzy z tej ekskluzywnej serii.

Moda czy samochody? Dobrze dla nas kobiet, że jedno idzie często w parze z drugim.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze