Karolina Chojnacka

Land Rover Defender jako kabriolet. Powstanie tylko pięć egzemplarzy!

Land Rover Defender, któremu według wielu fanów motoryzacji bliżej jest do terenówki niż SUV-a, doczekał się właśnie wersji bez dachu. Kabriolet na bazie najnowszego Land Rovera Defendera nie jest jednak seryjną produkcją marki, tylko firmy Heritage Customs.

Heritage Customs to holenderskie przedsiębiorstwo, które od dawna specjalizuje się w przerabianiu Land Roverów. Najnowsze dzieło firmy to Defender Valiance Convertible.

Land Rover Defender Valiance Convertible to kabriolet, który powstał na bazie modelu 90, czyli tzw. „krótkiego” Defendera.

Heritage Customs zaprojektowało trzy, dość mocno się od siebie różniące, wersje stylistyczne Defendera jako kabrioletu.

Pierwsza nosi nazwę Côte d’Azur i ma kojarzyć się z Lazurowym Wybrzeżem. Samochód ma 22-calowe felgi otoczone oponami z białymi bokami. Nadwozie pokryto niebieskim lakierem, a dach jest brązowy.

Land Rover Defender Valiance Convertible, fot. materiały prasowe / Heritage Customs
Land Rover Defender Valiance Convertible, fot. materiały prasowe / Heritage Customs

Druga odmiana to Kokkini Paralia. Kokkini Paralia to słynna plaża na Santorini, wyróżniająca się czerwonym piaskiem. Land Rover ma lakier w podobnym kolorze, czarne felgi i różne ciemne akcenty.

Land Rover Defender Valiance Convertible, fot. materiały prasowe / Heritage Customs
Land Rover Defender Valiance Convertible, fot. materiały prasowe / Heritage Customs

Trzeci wariant nosi nazwę Solihull Sand, który nawiązuje do pierwszego Land Rovera z 1948 roku, jaki ujrzał światło dzienne. Zielony lakier i białe, stalowe felgi faktycznie przywodzą na myśl dawne modele marki.

Land Rover Defender Valiance Convertible, fot. materiały prasowe / Heritage Customs
Land Rover Defender Valiance Convertible, fot. materiały prasowe / Heritage Customs

Powstanie tylko pięć egzemplarzy Land Rover Defender Valiance Convertible. Cena każdej wersji jest taka sama – to 138 000 euro (czyli w przeliczeniu około 637 000 złotych), ale bez uwzględnienia różnych lokalnych podatków i kosztów transportu. Warto podkreślić, że „w cenie” jest Defender 90 o wartości 65 tysięcy euro, będący podstawą przeróbki.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze