Urocza lampka nocna dla dzieci od Sephora? Kupnem wesprzesz dziewczęta z domów dziecka i rodzin zastępczych w wejściu na rynek pracy
Jak co roku, wśród propozycji prezentowych na zbliżające się Święta, znajdziemy uroczy gadżet - to lampka nocna Sephora dla najmłodszych. Cały dochód z jej sprzedaży Sephora w Polsce przeznacza na realizację programu Fun.Tech.Future.
W perfumeriach stacjonarnych Sephora i na sephora.pl zadebiutowała już kolekcja świąteczna marki, a wśród niej niezwykła lampka nocna Sephora, z której cały dochód ze sprzedaży Sephora w Polsce przekaże dla programu wspierającego młodzież z nieuprzywilejowanych grup społecznych w wejściu na rynek pracy.
Fun.Tech.Future
W czterech dotychczasowych edycjach programu Fun.Tech.Future. udział wzięło już ponad 530 młodych osób. Korzystały one z warsztatów online i webinarów prowadzonych zarówno przez ekspertki fundacji, jak i partnerów projektu takich jak Sephora oraz TikTok. Zrekrutowanych przez Fundację 5 uczestników miało też możliwość odbyć płatne, dwumiesięczne staże w perfumeriach Sephora pod opieką dedykowanych mentorów – pracowników firm, a także wziąć udział w indywidualnych konsultacjach zawodowych, które pomogą im w określeniu swoich celów i dalszej ścieżki kariery.
Program Fun.Tech.Future. inicjalnie skierowany był do dziewcząt z domów dziecka i pieczy zastępczych. Wraz z kolejnymi edycjami, organizatorzy zdiagnozowali dodatkowe grupy młodzieży, które potrzebuję wsparcia, motywacji i zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych. Obecnie program adresowany jest do młodych ludzi z szeroko rozumianych grup nieuprzywilejowanych społecznie, które z uwagi np. na miejsce zamieszkania, status społeczny czy ekonomiczny, napotykają na bariery już na samym starcie wchodzenia w dorosłość.
Lampka nocna Sephora
Młodzi ze środowisk wykluczonych lub nieprzywilejowanych ze względu na ograniczenia systemu edukacyjnego nie są przygotowani do wymogów współczesnego rynku pracy. A prawda jest taka, że znalezienie pracy, to często dla nich jedyna szansa na lepszą przyszłość i osiągnięcie niezależności finansowej. Oni szczególnie potrzebują wsparcia jakie oferujemy w ramach programu Fun. Tech. Future. przy udziale marek Sephora i TikTok – mówi Olga Legosz, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
Staż pozwolił mi poznać tajniki pracy tak ogromnej sieci perfumerii i zagłębić się w reguły obsługi klienta. To była super przygoda. Nie pomyślałabym, że wypełnienie jednego formularza będzie początkiem tylu dobrych doświadczeń i wspomnień – Magdalena Laskowska, uczestniczka stażu Fun.Tech.Future w Sephora w 2022 roku.
Bardzo cieszę się, że już po raz piąty możemy zaprosić naszych klientów w tym bardzo szczególnym czasie do wspólnego działania i dofinansowania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Mamy poczucie, że dzięki tego typu akcjom realnie pomagamy młodym osobom stawiać pierwsze kroki na rynku zawodowym, ale też realizujemy filozofię piękna Sephora, której jednym z elementów jest niesienie pomocy innym – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu i Asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.
Więcej o projekcie Fun.Tech.Future. na: https://sukcespisanyszminka.pl/fun-tech-future/
Lampka Sephora Favorites dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl do wyczerpania zapasów.
Cena produktu: 56 zł.
Najnowsze
-
DACIA DUSTER ZDOBYWA TYTUŁ CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Właśnie zakończyła się tegoroczna edycja konkursu Car of the Year Polska. W tym roku zwycięzcą została Dacia Duster, zdobywając 69 punktów i najwyższe uznanie ośmiu jurorów. -
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
-
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Zostaw komentarz: