La Martina by Maserati – luksusowy wymiar polo
Maserati było oficjalnym sponsorem włoskiej drużyny podczas mistrzostw świata w polo. Zawodnicy byli ubrani w stroje firmowane przez La Martina. Obie marki postanowiły kontynuować współpracę i stworzyć kolekcję pod wspólnym szyldem.
Kolekcja „La Martina by Maserati” miała swoją premierę w pierwszej połowie października we flagowym butiku marki w Madrycie. Można w niej znaleźć koszulki polo, czapki z daszkiem, blezery i nawet nową linię perfum. Oficjalną twarzą kolekcji jest Jodie Kidd, ambasadorka Maserati, była modelka i entuzjastka polo. Jednym z elementów promocji była sesja zdjęciowa, która odbyła się w ekskluzywnym Hurlingham Club w Londynie.
Jodie Kidd i nowe GT Sport |
![]() |
fot. Maserati
|
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: