
Kymco CV3 już dostępny w Polsce
Skuter Kymco CV3 miał premierę w 2020 roku, ale do tej pory nie był dostępny w Polsce. Pierwsze właśnie trafiły do salonów. Znamy jego cenę.
Kymco CV3 to obecnie najmocniejszy na rynku maksiskuter z dwoma kołami z przodu. Mogą nim jeździć kierowcy posiadający wyłącznie prawo jazdy kategorii B.
Kymco CV3 – wystarczy samochodowe prawo jazdy
Trójkołowe skutery to nadal rynkowa nisza, ale ich niezaprzeczalnym atutem w Polsce jest możliwość jazdy z kategorią B – pod warunkiem, że mamy takie uprawnienia od co najmniej trzech lat.
Dwa koła z przodu zapewniają większą stabilność i pewność podczas jazdy. Aktualnie na rynku są dostępne dwa konkurencyjne modele: Yamaha Tricity oraz Piaggio MP3.
Zobacz: Kymco wprowadzi motocykl na bazie Kawasaki
Kymco CV3 jest najmocniejszym skuterem na rynku (pod warunkiem wykluczenia z tego grona Yamahy Niken dostępnej wyłącznie dla kierowców z prawem jazdy kat. A).
Najmocniejszy silnik
Napędza go silnik o pojemności 550,4 cm3 wytwarzający maksymalną moc 51,6 KM. Maksymalny moment obrotowy skutera to 53 Nm. Maszyna jest dość spora – bez płynów waży 280 kg.

Na wyposażeniu standardowym zamontowano kolorowy wyświetlacz z systemem Noodoe. Skuter ma możliwość blokady przedniego zawieszenia, którą można włączyć po zatrzymaniu. Dzięki temu może stać bez wspomagania nogami lub stopką. Przednie koło ma średnicę 13 cali, a tylne 15 cali.
Skuter Kymco CV3 zadebiutował pod koniec 2020 roku, ale do tej pory nie był oferowany w Polsce. Trójkołowy model z Tajwanu kosztuje na naszym rynku 55 990 zł.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Komentarze:
Georg - 27 marca 2022
Miałem zamiar kupić ten skuter ale przeadzili z cena . Pozostanę przy dotychczasowym sprzęcie konkurencji