Kymco CV3 już dostępny w Polsce
Skuter Kymco CV3 miał premierę w 2020 roku, ale do tej pory nie był dostępny w Polsce. Pierwsze właśnie trafiły do salonów. Znamy jego cenę.
Kymco CV3 to obecnie najmocniejszy na rynku maksiskuter z dwoma kołami z przodu. Mogą nim jeździć kierowcy posiadający wyłącznie prawo jazdy kategorii B.
Kymco CV3 – wystarczy samochodowe prawo jazdy
Trójkołowe skutery to nadal rynkowa nisza, ale ich niezaprzeczalnym atutem w Polsce jest możliwość jazdy z kategorią B – pod warunkiem, że mamy takie uprawnienia od co najmniej trzech lat.
Dwa koła z przodu zapewniają większą stabilność i pewność podczas jazdy. Aktualnie na rynku są dostępne dwa konkurencyjne modele: Yamaha Tricity oraz Piaggio MP3.
Zobacz: Kymco wprowadzi motocykl na bazie Kawasaki
Kymco CV3 jest najmocniejszym skuterem na rynku (pod warunkiem wykluczenia z tego grona Yamahy Niken dostępnej wyłącznie dla kierowców z prawem jazdy kat. A).
Najmocniejszy silnik
Napędza go silnik o pojemności 550,4 cm3 wytwarzający maksymalną moc 51,6 KM. Maksymalny moment obrotowy skutera to 53 Nm. Maszyna jest dość spora – bez płynów waży 280 kg.
Na wyposażeniu standardowym zamontowano kolorowy wyświetlacz z systemem Noodoe. Skuter ma możliwość blokady przedniego zawieszenia, którą można włączyć po zatrzymaniu. Dzięki temu może stać bez wspomagania nogami lub stopką. Przednie koło ma średnicę 13 cali, a tylne 15 cali.
Skuter Kymco CV3 zadebiutował pod koniec 2020 roku, ale do tej pory nie był oferowany w Polsce. Trójkołowy model z Tajwanu kosztuje na naszym rynku 55 990 zł.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Komentarze:
Georg - 27 marca 2022
Miałem zamiar kupić ten skuter ale przeadzili z cena . Pozostanę przy dotychczasowym sprzęcie konkurencji