![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2022!2F06!2F1.jpg)
Krzysztof Hołowczyc spróbuje swoich sił za kierownicą wyścigówki. Okazja jest wyjątkowa
Najpopularniejszy polski kierowca rajdowy udowadnia, że wiek to tylko liczba. Z okazji swoich urodzin Krzysztof Hołowczyc będzie miał okazję zmierzyć się z kierowcami wyścigowymi z całej Europy.
Z okazji swoich okrągłych urodzin Krzysztof Hołowczyc na jeden weekend zmieni dyscyplinę – z rajdówki przesiądzie się za kierownicę Alpine A110.
![Krzysztof Hołowczyc na jeden weekend zmieni dyscyplinę – z rajdówki przesiądzie się za kierownicę Alpine A110.](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/770/9999/0/0/!2F2022!2F06!2F2.jpg)
Już w najbliższy weekend 17-19 czerwca w holenderskim Zandvoort odbędzie się trzecia runda Alpine Elf Europa Cup. Na specjalne zaproszenie Alpine Katowice weźmie w nim udział Krzysztof Hołowczyc. Dla kierowcy rajdowego wyścigi na torze to zdecydowanie inne środowisko:
Wyścigi i rajdy to dwa różne światy, jednak tak samo wymagające – niezbędne jest w nich wysokie skupienie oraz precyzja. Jazda torowa to coś zupełnie innego niż rajdy cross country. Zdaję sobie sprawę, że zawodnicy, z którymi będę konkurował mają ogromne doświadczenie w tej pierwszej dziedzinie, jednak nie zamierzam odpuścić i dam z siebie wszystko. To z pewnością będzie wspaniałe doświadczenie! Alpine to samochód, który jest doskonale wyważony i wręcz stworzony do walki na torze, więc spodziewam się wielkiej frajdy i zaciętej rywalizacji. Formuła rywalizacji pucharowej jest mi doskonale znana, sam jestem inicjatorem pucharu cross-country, który cieszy się bardzo dużą popularnością w Polsce,
![Krzysztof Hołowczyc na jeden weekend zmieni dyscyplinę – z rajdówki przesiądzie się za kierownicę Alpine A110.](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/770/9999/0/0/!2F2022!2F06!2F1.jpg)
Polski kierowca będzie rywalizował z innymi zawodnikami na legendarnym torze – Circuit Zandvoort, zaprojektowanym przez Johna Hugenholza. Tor wybudowano w latach 40, a pierwszy wyścig odbył się tutaj w 1949 roku. Pierwotna wersja miała długość około 3 km. 3 lata później tor dołączono do kalendarza Formuły 1 jako Grand Prix Holandii.
Najnowsze
-
Testuję najmniejsze Volvo EX30 nad jeziorem Como – dlaczego Polacy i Włosi się za nim oglądają?
Dziś zabieram was na wspólną przejażdżkę Volvo EX30 po malowniczych trasach wokół włoskiego jeziora Como. Mają tu swoje rezydencje m.in. Madonna, George Clooney, Brad Pitt i Sylvester Stallone. To limonkowe auto pasuje tutaj idealnie! Samochód na poskręcanych jak loki Jarno Trulliego* serpentynach wokół jeziora, odwraca wzrok włoskich kierowców, tak czułych na wysublimowany, motoryzacyjny design. Także […] -
Policja testuje najbardziej wyjątkowy radiowóz w Polsce. 400 tys. zł to mało
-
Parkujesz samochód pod prąd? W tym przepisie jest pułapka na kierowców
-
Czy motocyklista może omijać korek, jadąc między samochodami? Tych przepisów wielu nie rozumie
-
Wyprzedzam inny pojazd. Czy mogę na moment przekroczyć prędkość?
Zostaw komentarz: