Koniec żartów
Czy kierowca Williamsa zdobędzie pole position do niedzielnego wyścigu o Grand Prix Australii?
| Jarno Trulli, a w tle Jenson Button |
![]() |
|
fot. Toyota
|
Trzecia sesja treningowa na torze w Albert Park w części zdominowana została przez walkę Brawn GP i Toyoty. Jeszcze na kilka minut przed jej końcem Jarno Trulli był autorem najlepszego czasu, a na drugiej pozycji znajdował się Jenson Button. Ostatni akord należał jednak (podobnie jak wczoraj) do Nico Rosberga. Kierowca Williamsa uzyskał czas lepszy od Włocha o 0,003 sekundy. Różnice między osiągnięciami zawodników czołówki są naprawdę bardzo niewielkie.
Ewidentne problemy z samochodem miał nadal zespół McLaren Mercedes. Heikki Kovalainen i Lewis Hamilton znaleźli się w końcowej klasyfikacji treningu na jedenastym i dwunastym miejscu. W samochodzie Sebastiana Vettela z zespołu Red Bull, po wczorajszej awarii układu hydraulicznego, dzisiaj pojawiły się kłopoty z hamulcami. Świetnie jadący na początku sesji kierowca Ferrari Kimi Raikkonen przejechał tylko 5 okrążeń i także musiał skapitulować na skutek awarii w jego bolidzie.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
|
1 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:25.808 |
– |
21 |
|
2 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:25.811 |
0.003 |
19 |
|
3 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:25.981 |
0.173 |
20 |
|
4 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:26.020 |
0.212 |
17 |
|
5 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:26.078 |
0.270 |
18 |
|
6 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:26.348 |
0.540 |
19 |
|
7 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:26.355 |
0.547 |
16 |
|
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:26.410 |
0.602 |
25 |
|
9 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:26.514 |
0.706 |
18 |
|
10 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:26.555 |
0.747 |
19 |
|
11 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:26.652 |
0.844 |
13 |
|
12 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
1:26.714 |
0.906 |
18 |
|
13 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:27.009 |
1.201 |
12 |
|
14 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:27.062 |
1.254 |
12 |
|
15 |
11 |
Sebastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:27.152 |
1.344 |
16 |
|
16 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:27.192 |
1.384 |
17 |
|
17 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:27.357 |
1.549 |
18 |
|
18 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:27.492 |
1.684 |
20 |
|
19 |
8 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:27.739 |
1.931 |
22 |
|
20 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:28.801 |
2.993 |
5 |
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: