
Kobiecy SuperOes na Torze Kielce – relacja
Zgodnie z zapowiedzią 26 lipca 2014 na Torze Kielce podczas SuperOesu utworzono klasę kobiet. Zjawiło się sześć zawodniczek z czego cztery ukończyły swoje przejazdy.
Do dyspozycji uczestniczek była próba sprawnościowa o zróżnicowanym stopniu trudności. Początkowo odbył się przejazd zapoznawczy, następnie treningowy i 4 mierzone. Wszystkie zawodniczki dawały z siebie wszystko a silniki warczały nie gorzej niż te prowadzone przez męską część uczestników. Dla niektórych był to pierwszy raz na tym torze, jednak czuć było dreszczyk emocji bo rywalizacja była na naprawdę dobrym poziomie. Na podium stanęły zawodniczki z całej Polski. Pierwsza była Iwona Kaniewska w Hondzie Civic, która zdecydowanie jest królową tego toru w tym sezonie. Kolejno drugie miejsce Iga Dobczyńska w Hondzie CRX del Sol, a na trzecim uplasowała się Anna Grzesik w Toyocie Corolli. Poza sportową rywalizacją była to okazja do spotkania, poznania nowych ludzi, co udało się bezbłędnie.
Dziewczyny, które przyjechały tam za sprawką ogłoszenia tej inicjatywy na motocaina.pl są mile zaskoczone organizacją imprezy i dobrymi warunkami szkoleniowymi jakie panują na tym torze. Na pewno każda wyniosła z tych zawodów coś dla siebie – doświadczenie i kolejne przejechane ‘sportowe’ kilometry, które wzbogacają umiejętności jazdy, również na drogach cywilnych.
Przypominamy również o kolejnych rundach SuperOesu gdzie organizator z otwartymi ramionami czeka na zakręcone motoryzacyjnie kobiety, które chcą jeździć i doskonalić się. Kolejna runda zapowiedziana została na 23.08.2014. Zachęcamy więc do śledzenia strony organizatora (automobilklub.kielce.pl) i zapisywania się. Pokażmy znów na co nas stać!
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: