Kobieca Honda Integra: miejski styl i wygoda.
Honda stawia na Integralność stylu i komfortu skutera z osiągami motocykla. Nowy jednoślad z pewnością wpada w oko.
![]() |
fot. Honda
|
Na dwa tygodnie przed oficjalną premierą na wystawie w Mediolanie, Honda uchyla rąbka tajemnicy, który może przypaść do gustu płci pięknej. Projektanci twierdzą, że jest to idealna równowaga między wygodą korzystania ze skutera i możliwościami i mocą motocykla.
Na pierwszy rzut oka widzimy dużą, przednią osłonę, która chroni kierowcę przed wiatrem i deszczem nawet pomimo siedzenia w pozycji pionowej. Flagowy element Integry to dwusprzęgłowa skrzynia biegów, która w zależności od preferencji może być ustawiona na automat lub manual. Połączona jest z chłodzonym cieczą czterosuwowym silnikiem o pojemności 669,6ccm, który osadzony nisko w konstrukcji zapewnia lepsze wyważenie pojazdu. Układ kierowniczy ma się charakteryzować precyzją porównywalną z motocyklami, jednocześnie dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu skuter ma spalać i zanieczyszczać mniej niż konkurencja.
Honda Integra to interesująca propozycja na przyszłoroczny sezon, a jej stylistyka powinna się spodobać mieszkańcom miast. Czy odniesie u nas sukces? Tego się dowiemy w 2012 roku.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: