Kobieca Honda Integra: miejski styl i wygoda.
Honda stawia na Integralność stylu i komfortu skutera z osiągami motocykla. Nowy jednoślad z pewnością wpada w oko.
![]() |
fot. Honda
|
Na dwa tygodnie przed oficjalną premierą na wystawie w Mediolanie, Honda uchyla rąbka tajemnicy, który może przypaść do gustu płci pięknej. Projektanci twierdzą, że jest to idealna równowaga między wygodą korzystania ze skutera i możliwościami i mocą motocykla.
Na pierwszy rzut oka widzimy dużą, przednią osłonę, która chroni kierowcę przed wiatrem i deszczem nawet pomimo siedzenia w pozycji pionowej. Flagowy element Integry to dwusprzęgłowa skrzynia biegów, która w zależności od preferencji może być ustawiona na automat lub manual. Połączona jest z chłodzonym cieczą czterosuwowym silnikiem o pojemności 669,6ccm, który osadzony nisko w konstrukcji zapewnia lepsze wyważenie pojazdu. Układ kierowniczy ma się charakteryzować precyzją porównywalną z motocyklami, jednocześnie dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu skuter ma spalać i zanieczyszczać mniej niż konkurencja.
Honda Integra to interesująca propozycja na przyszłoroczny sezon, a jej stylistyka powinna się spodobać mieszkańcom miast. Czy odniesie u nas sukces? Tego się dowiemy w 2012 roku.
Najnowsze
-
Kambodża na motocyklach: dżungla, świątynie i prawdziwe wyzwania
Oto motocyklowa przygoda w sercu królestwa Kambodży - nie tylko dla twardzieli! Para motocyklistów z Polski przemierza świat i dzieli się z nami wrażeniami. -
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
Zostaw komentarz: