Kiss The Wall: II runda Driftingowych Mistrzostw Polski 2013
W dniach 17-18 maja na torze „Kielce” odbędzie się kolejna runda Driftingowych Mistrzostw Polski. Zobaczymy w niej również Karolinę Pilarczyk, która zaprezentuje nowy samochód.
Po pierwszej rundzie, która rozegrana została na torze „Poznań”, najlepsi drifterzy w Polsce ponownie staną do walki. Tym razem areną ich zmagań będzie najbardziej malowniczo położony tor wyścigowy w Polsce, czyli Tor „Kielce” w Miedzianej Górze.
Druga runda Driftingowych Mistrzostw Polski będzie okazją do zobaczenia kilku najnowszych samochodów, które nie zdążyły dojechać na pierwszą w tym sezonie rundę DMP. Znany z Rajdu Dakar motocyklista Jakub Przygoński wystartuje najnowszą Toyotą GT86, a polska królowa driftu, czyli jedyna kobieta startująca w Driftingowych Mistrzostwach Polski – Karolina Pilarczyk, zaprezentuje swojego nowego Nissana napędzanego silnikiem Chevroleta Corvette!
Karolina Pilarczyk, królowa polskiego driftu |
![]() |
fot. Piotr Szymon Szymański
|
Oprócz samochodów biorących udział w zawodach, na torze zobaczymy także jedynego w Europie driftującego TIR-a – ciągnik siodłowy marki Volvo specjalnie przygotowany do jazdy w poślizgach przez firmę STW Center. Emocji kibicom dostarczą także pokazy jednego z najlepszych polskich stunterów, Huberta Dylona „Raptownego”.
Zawody podzielone zostaną na dwa dni. W piątek odbędą się treningi i kwalifikacje. Właściwym dniem zawodów będzie sobota, kiedy to najpierw 32, a potem 16 najlepszych zawodników zmierzy się w pojedynkach w parach. Również tego dnia najodważniejsi z kibiców będą mogli doświadczyć niezapomnianych przeżyć zasiadając w fotelu pasażera z czołowymi zawodnikami, którzy wezmą udział w godzinnej sesji Drift Taxi. Na sobotę zaplanowano również większość dodatkowych atrakcji.
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: