Kiss The Wall: II runda Driftingowych Mistrzostw Polski 2013
W dniach 17-18 maja na torze „Kielce” odbędzie się kolejna runda Driftingowych Mistrzostw Polski. Zobaczymy w niej również Karolinę Pilarczyk, która zaprezentuje nowy samochód.
Po pierwszej rundzie, która rozegrana została na torze „Poznań”, najlepsi drifterzy w Polsce ponownie staną do walki. Tym razem areną ich zmagań będzie najbardziej malowniczo położony tor wyścigowy w Polsce, czyli Tor „Kielce” w Miedzianej Górze.
Druga runda Driftingowych Mistrzostw Polski będzie okazją do zobaczenia kilku najnowszych samochodów, które nie zdążyły dojechać na pierwszą w tym sezonie rundę DMP. Znany z Rajdu Dakar motocyklista Jakub Przygoński wystartuje najnowszą Toyotą GT86, a polska królowa driftu, czyli jedyna kobieta startująca w Driftingowych Mistrzostwach Polski – Karolina Pilarczyk, zaprezentuje swojego nowego Nissana napędzanego silnikiem Chevroleta Corvette!
Karolina Pilarczyk, królowa polskiego driftu |
![]() |
fot. Piotr Szymon Szymański
|
Oprócz samochodów biorących udział w zawodach, na torze zobaczymy także jedynego w Europie driftującego TIR-a – ciągnik siodłowy marki Volvo specjalnie przygotowany do jazdy w poślizgach przez firmę STW Center. Emocji kibicom dostarczą także pokazy jednego z najlepszych polskich stunterów, Huberta Dylona „Raptownego”.
Zawody podzielone zostaną na dwa dni. W piątek odbędą się treningi i kwalifikacje. Właściwym dniem zawodów będzie sobota, kiedy to najpierw 32, a potem 16 najlepszych zawodników zmierzy się w pojedynkach w parach. Również tego dnia najodważniejsi z kibiców będą mogli doświadczyć niezapomnianych przeżyć zasiadając w fotelu pasażera z czołowymi zawodnikami, którzy wezmą udział w godzinnej sesji Drift Taxi. Na sobotę zaplanowano również większość dodatkowych atrakcji.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: